Aviseringar
Rensa alla

Toyz or boyz


Nej det skulle jag inte. Är tillräckligt säker i mig själv på den punkten.


   
SvaraCitera
sebb0

jag vet inte varför man skulle känna sig o betydelse full?! kanse om hon hade köpt en dildo som var störe en hans egen kuk men lol orka bryy sig om hon skulle de?!


   
SvaraCitera

Skulle inte vara med flickvän bara för att vi passar som två pusselbitar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebb0:

jag vet inte varför man skulle känna sig o betydelse full?! kanse om hon hade köpt en dildo som var störe en hans egen kuk men lol orka bryy sig om hon skulle de?!

Tro mig skulle jag köpa flera leksaker det skulle inte va för att jag tycker att killen e dålig. Det skulle vara för att man vill prova nya grejer. Hur kul e det ba o knulla i sängen?? När man kan göra det i bilen, ute på gräsmattan, i garderoben eller på toa! Det e samma sak. Leksaker e bara leksaker ingen kille ska känna sig dålig för det=) Men det e klart om han inte tycker om det så ska man prata om det.


   
SvaraCitera
sebb0

Nadia:

prata om det.

jupp ^^ jag hade inget i mot den idee man jag sa bara att de skulle kunna va de enda han skulle kunna störa sig på om han gick med på de xD kör hårt 😉 son ät ju kul ^^ jag har en gas mask och jag har handbojer och glid medel ^^ ass kul sex<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har man ett bra förhållande så väljer man inte sin leksak framför sin partner, utan har den tlsm med partner eller när man är ensam.

Ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, av principskäl.

har du vara varit i ett misslyckat förhållande i ditt liv eller? i ett kärleksfullt förhållande kan man lätt offra principer o grejer, men var inte du den där tjocka och fula?[bigsmile]


   
SvaraCitera

Nepp, är helt okej för min del. [smile]
Känner mig inte hotad ;D


   
SvaraCitera

Askan i elden NY:

har du vara varit i ett misslyckat förhållande i ditt liv eller? i ett kärleksfullt förhållande kan man lätt offra principer o grejer, men var inte du den där tjocka och fula?[bigsmile]

Nej, är inte din mamma.


   
SvaraCitera

Skulle nog inte bli vidare svartsjuk på en dildo.


   
SvaraCitera

isola:

Nej, är inte din mamma.

Men lägg av då, har faktiskt haft snoppen i hans mamma. Känns ju pinsamt om du säger att hon är tjock och ful[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]

Askan i elden NY:

har du vara varit i ett misslyckat förhållande i ditt liv eller? i ett kärleksfullt förhållande kan man lätt offra principer o grejer, men var inte du den där tjocka och fula?

Hej börja inte med dina dumma kommentarer på andra;) Dom får skriva vad dom vill och det dom tycker;P right?!! Låt han va Tjock och ful men nå fan får man ändå fitta/kuk för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den h'a'r tr'aden h'aller sannerligen mycket h'o'g kvalitet.


   
SvaraCitera