Aviseringar
Rensa alla

TRÅD FINNS BTW


Tyrael
Ämnesstartare

När ni som svarade lika dumt som ni gjorde i min tråd Angående §18 (ja, du Knarko och du qazedctgb)

qazedctgb:

så tråd finns tråd låst

No fucking shit? Denna forumdel heter också Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se vilket är precis vad min tråd var - en synpunkt. Har sajtinformation något med synpunkter att göra? Ja - enligt er.

Nästa gång skall jag nog använda sökfunktionen för att hitta en tråd inom sajtinformation som behandlar funktionen jag har en synpunkt om. HAHA!

Jag förväntar mig inte mer av er än att denna tråden låses också, för det brukar vara så arroganta idioter gör när de sitter orörda framför datorn. Men det är väl upp till bevis [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Tyrael
Ämnesstartare

Tyrael:

När ni som svarade lika dumt som ni gjorde i min tråd Angående §18 (ja, du Knarko och du qazedctgb)

När ni som svarade lika dumt som ni gjorde i min tråd Angående §18 (ja, du Knarko och du qazedctgb) så behövs det nog en tråd som förklarar vad ni gjorde fel.

^ Skall det stå, men kunde inte redigera pga eran server error:


   
SvaraCitera

Tyrael:

vilket är precis vad min tråd var - en synpunkt.

Som hade tagits upp i tråden som de länkade till.


   
SvaraCitera

Arrogant idiot låser tråden för att bevisa

Nöjd?

Sa bara att det fanns en tråd om ämnet, låste däremot inte din tråd (såg först nu att den blivit låst).
Håller dock ändå med då det kunde diskuteras i tråden som Erik skapat och det HAR diskuterats i tråden Erik hade skapat.


   
SvaraCitera