Aviseringar
Rensa alla

Tråd för er tjejer


Ämnesstartare

Tjäna, jag har alltid undrat en grej, är det inte så att ni alltid vill ha en kille som jagar (asså inte jaga på det sättet men jaja) er och skulle göra allt för er? Men när man väl gör det så drar ni typ er undan och ba näe det här funkar inte, men om en kille som inte "jagar" er typ säger att ni är snygg så blir ni galna å typ älskar han, jag vet inte riktigt själv men det känns lite så då jag träffade den här tjejen för ett tag sen och i början spelade jag lite som om jag inte brydde mig duvet den här "badboy" stilen, och då jävlar var hon på en och ville skriva med en, men när jag blev tillsammans med henne så villr man ju vara mer ödmjuk och visa att man verkligen bryr sig, då blev det inte alls lika bra, kändes inte rätt helt enkelt, så det tog slut. Så min fråga är hur vill ni att eran kille ska vara, säg inte "åh han ska vara jätte snäll mot mig och ta mig på resor" fuck sånt där säg ärligt exaakt hur ni vill eran kille ska vara.
Tack för du orka läsa haha!

 


   
Citera

vill ha en bra kille
nä skoja hahahah villha en perfekt kille. 

en som visar att han gillar mig utan att vara 100% självuppoffrande och självutplånande. 


   
SvaraCitera

Tror du att alla tjejer vill ha samma saker/partner/liv?


   
SvaraCitera
Exner

isola: Tror du att alla tjejer vill ha samma saker/partner/liv?

Gemensamma nämnarna från alla svar på denna frågan är högst intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
vill ha en bra kille
nä skoja hahahah villha en perfekt kille. 

en som visar att han gillar mig utan att vara 100% självuppoffrande och självutplånande. 

Så när du säger självuppoffrande menar du typ en sån som inte bara gör saker för dig så du blir glad utan också som gör han själv glad? Fast det är ju lite så att man vill skämma bort sin tjej lite ju, det blir man ju glad av så tjejen vet att man verkligen bryr sig.


   
SvaraCitera

Föredrar väl någon som är typ neutral, ej doucheig men inte heller sådär klängigt romantisk á la folk i vissa hollywoodfilmer. En som behandlar mig mer som en bra vän liksom och inte snuttegullar överdrivet mycket. 


   
SvaraCitera

Exner:

Gemensamma nämnarna från alla svar på denna frågan är högst intressant.

kanske inte finns några dundundun


   
SvaraCitera

Du kallar det "spela spel", jag kallar det falsk marknadsföring.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

kanske inte finns några dundundun

du kanske har andra bra egenskaper är nbrösten dundundun


   
SvaraCitera

emanuelstenberg:

Så när du säger självuppoffrande menar du typ en sån som inte bara gör saker för dig så du blir glad utan också som gör han själv glad? Fast det är ju lite så att man vill skämma bort sin tjej lite ju, det blir man ju glad av så tjejen vet att man verkligen bryr sig.

jag menar en som gärna lägger vikt vid att få mig att må bra, utan att glömma bort sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag menar en som gärna lägger vikt vid att få mig att må bra, utan att glömma bort sig själv.

Ja jag fattar men det är ju precis det jag gjorde men det gick inte för sig, så det verkar typ inte funka, dock så har ju alla olika åsikter så det kanske funkar på dig men inte på henne!


   
SvaraCitera

Jag känner typ, att har du spelat något du inte är så faller den tjejen för någon du inte är, och det är väl därför hon senare drar sig ur när du visar dig vara någon annan. 

Leta efter tjejer som inte gillar badboy-stilen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag känner typ, att har du spelat något du inte är så faller den tjejen för någon du inte är, och det är väl därför hon senare drar sig ur när du visar dig vara någon annan. 

Leta efter tjejer som inte gillar badboy-stilen. 

Ja jag vet själv att det där är sant med att hon föll för än då man inte var sig själv, men det är ju förjävla svårt att hitta någon som faller för en då man är sig själv, känns lite som om man måste vara "bad-boy", jag vet ju själv att det finns någon där ute som inte vill ha en "badboy" men då är frågan hur bra tjejen ser ut, dock är jag självklart inte bara ute efter utseende utan lika mycket av både utseendd och personlighet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Tror du att alla tjejer vill ha samma saker/partner/liv?

Nej men i tonåren (är 15 år själv) är de flesta tjejer ute efter dessa "bad boys"..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Föredrar väl någon som är typ neutral, ej doucheig men inte heller sådär klängigt romantisk á la folk i vissa hollywoodfilmer. En som behandlar mig mer som en bra vän liksom och inte snuttegullar överdrivet mycket. 

Ja men fan bra att höra att du inte är en sån där som jag nästan trodde alla var (alltså bara ute efter de här "tuffa" killarna) just som du beskrev hur vill att en kille för dig ska vara var jag mot henne, men som sagt alla har olika önskningar hur de vill att en killr ska vara så jag antar att hon och jag inte passade.


   
SvaraCitera