Aviseringar
Rensa alla

Tråd för er tjejer


Ämnesstartare

Nachac:
Du kallar det "spela spel", jag kallar det falsk marknadsföring.

Sa jag verkligen "spela spel"? Skeptisk


   
SvaraCitera
Kudhos

Jag håller ju på att fixa jaktlicens. 

Ladies, one at a time.


   
SvaraCitera

emanuelstenberg:

Ja jag fattar men det är ju precis det jag gjorde men det gick inte för sig, så det verkar typ inte funka, dock så har ju alla olika åsikter så det kanske funkar på dig men inte på henne!

FruLiten:
Jag känner typ, att har du spelat något du inte är så faller den tjejen för någon du inte är, och det är väl därför hon senare drar sig ur när du visar dig vara någon annan. 

Leta efter tjejer som inte gillar badboy-stilen. 

emanuelstenberg:

Ja jag vet själv att det där är sant med att hon föll för än då man inte var sig själv, men det är ju förjävla svårt att hitta någon som faller för en då man är sig själv, känns lite som om man måste vara "bad-boy", jag vet ju själv att det finns någon där ute som inte vill ha en "badboy" men då är frågan hur bra tjejen ser ut, dock är jag självklart inte bara ute efter utseende utan lika mycket av både utseendd och personlighet. 

rätt person för dig faller för dig som du är, och du faller för henne som hon är. det kommer förr eller senare, men en bra tumregel är att rätt person brukar dyka upp "när man minst anar det", alltså, LETAR du kärlek så lär det bli kärleken du blir kär i, är du dig själv, hänger med kompisar, träffar nytt folk och liksom mer njuter av livet är sannolikheten stor att du förr eller senare stöter på rätt person.


   
SvaraCitera

emanuelstenberg: Sa jag verkligen "spela spel"? Skeptisk

Ne, du sa visserligen bara "spela", men innebörden var väl rätt tydlig.


   
SvaraCitera

Kudhos:
Jag håller ju på att fixa jaktlicens. 

Ladies, one at a time.

hoppas att du kommer att sluta köpa kött i affärer då och äta allt du skjuter


   
SvaraCitera

pga nöjesjakt är bara sick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

rätt person för dig faller för dig som du är, och du faller för henne som hon är. det kommer förr eller senare, men en bra tumregel är att rätt person brukar dyka upp "när man minst anar det", alltså, LETAR du kärlek så lär det bli kärleken du blir kär i, är du dig själv, hänger med kompisar, träffar nytt folk och liksom mer njuter av livet är sannolikheten stor att du förr eller senare stöter på rätt person.

Det där va fan det bästa jag hört, tack för det tipset, dock så har jag andra problem du kan kolla på mina trådar om du känner för det!


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

hoppas att du kommer att sluta köpa kött i affärer då och äta allt du skjuter

Ingen nöjesjakt. Det skulle vara för eget bruk. Vilt är ju asgott, och friluftslivet är skön omväxling till stadslivet.


   
SvaraCitera
reben

nä låter fett obehagligt


   
SvaraCitera
reben

skoja vill ha en kille som edward cullen


   
SvaraCitera

emanuelstenberg:

Ja jag vet själv att det där är sant med att hon föll för än då man inte var sig själv, men det är ju förjävla svårt att hitta någon som faller för en då man är sig själv, känns lite som om man måste vara "bad-boy", jag vet ju själv att det finns någon där ute som inte vill ha en "badboy" men då är frågan hur bra tjejen ser ut, dock är jag självklart inte bara ute efter utseende utan lika mycket av både utseendd och personlighet. 

(Tänk dig själv om du träffat någon, blivit förälskad och blivit ihop och sen visar sig att personen är något annat hmmm)  Testa träffa någon som har samma intressen som dig? Vart försöker du träffa tjejer? Jag vet många tjejer som inte suktar efter badboys som inte är fula. (sen är det ju också en definition på vad som är snyggt och inte)


   
SvaraCitera

Jag gillar om killen "jagar" en lite så att man verkligen vet att han gillar mig, hehe... men sen så gillar jag faktiskt snälla killar. Min pojkvän jag har just nu är väldigt snäll, rolig och har ett starkt självförtroende och det är det jag gillar bäst 🙂

MEN, en kille med så starkt självförtroende  att han tror att han är bäst i hela universum är nog det värsta som finns...eller det kanske t.o.m är värre med dem killarna som inte har något självförtroende över huvud taget och typ ursäktar sin existens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

(Tänk dig själv om du träffat någon, blivit förälskad och blivit ihop och sen visar sig att personen är något annat hmmm)  Testa träffa någon som har samma intressen som dig? Vart försöker du träffa tjejer? Jag vet många tjejer som inte suktar efter badboys som inte är fula. (sen är det ju också en definition på vad som är snyggt och inte)

Ja jo jag kan förstå det, skulle också tveka på personen om det hände mig men enough of that, det här med mig och mitt ex är mycketer invecklat än det jag beskrev, den här frågan är om vad tjejer gillar för sorts killar bara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Jag gillar om killen "jagar" en lite så att man verkligen vet att han gillar mig, hehe... men sen så gillar jag faktiskt snälla killar. Min pojkvän jag har just nu är väldigt snäll, rolig och har ett starkt självförtroende och det är det jag gillar bäst 🙂

MEN, en kille med så starkt självförtroende  att han tror att han är bäst i hela universum är nog det värsta som finns...eller det kanske t.o.m är värre med dem killarna som inte har något självförtroende över huvud taget och typ ursäktar sin existens.

Låter som ett bra förhållande, ja det här med självförtroende är en otroligt viktig faktor, men tyvärr är det många killar som inte har det självförtroendet eftersom de flesta leker nån de inte är.


   
SvaraCitera

emanuelstenberg:

Ja jo jag kan förstå det, skulle också tveka på personen om det hände mig men enough of that, det här med mig och mitt ex är mycketer invecklat än det jag beskrev, den här frågan är om vad tjejer gillar för sorts killar bara 

ja men tjejer gillar ju olika sorters killar, det finns inget som är "tjejer gillar badboys" eller typ "tjejer gillar nördar" utan tjejer kan gilla olika. 


   
SvaraCitera