Aviseringar
Rensa alla

trådar raderas


Ämnesstartare

Jag gillar inte hur trådar mystiskt raderas av moderatorer utan ett ord. Jag tycker att det ska vara förbjudet att radera trådar som det diskuteras i. Endast att låsa tråden eller radera inlägg är ok men inte att ta bort trådarna. Det måste bli en ändring på det här och jag vet att fler på forumet håller med mig.


   
Citera
Ämnesstartare

Som de brukar säga "Det är en privatägd sida och vi väljer vad som tas bort"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min tråd blev raderad. jävla nordkorea stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi håller på att ta fram nya riktlinjer för modereringen och låsningar/raderingar är en av sakerna vi diskuterar. Så det kommer nog att bli lite ändringar inom kort.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spännande.Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina trådar är väl för gay för forumet Blink

ahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
dina trådar är väl för gay för forumet Blink

ahahaha

nu räcker det sluta vara så omogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

nu räcker det sluta vara så omogen

erkänn  d va kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Vi håller på att ta fram nya riktlinjer för modereringen och låsningar/raderingar är en av sakerna vi diskuterar. Så det kommer nog att bli lite ändringar inom kort.

det hoppas jag verkligen...

om en moderator anser att tråden är olämplig bör han eller hon skriva VARFÖR den är olämplig och sedan låsa den men INTE ta bort den.  som Lex skrev är det lite Nordkorea stil när trådar bara försvinner i tomma intet. nu fattas det bara att medlemmar på forumet som skriver något olämpligt också försvinner... skämta åsido..  varför inte skaffa ett subforum som heter ''Papperskorgen'' eller liknande, och sedan flytta låsta trådar dit?

 

kukoxo: erkänn d va kul

kanske den första eller andra gången... men då samma sak upprepas hela tiden tenderar det att bli sjukt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är första gången jag drar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var mitt fel för jag blev ledsen av en sak i den tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är modsens fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag skrev att dom skulle ta bort den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att särskrivningsstilen är värre. 


   
SvaraCitera