Aviseringar
Rensa alla

Trådarna blir fan bara sämre o sämre för varje dag som går.


Ämnesstartare

Vi kopoerar den gamla UM-designen vettja, men byter namn på headern till vuxna.se


   
SvaraCitera
reben

du kan va sämre o sämre för var dag som går

om dom trådarna inte skapades hade d ju inte varit några nya alls ??? då hade d väl känts ännu sämre ??


   
SvaraCitera

S3ON:
Vi måste skapa vuxna.nu någon jävla lång, så folk slutar splittras. Så hade alla oldies kunna kommit tbx Söt

www.grumpyoldfarts.org


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

www.grumpyoldfarts.org

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är ungefär lika som för fem år sedan tycker jag, meningslösa trådperioder avlöses av perioder fyllda av drama och fragmentisering.


   
SvaraCitera

Draft: kardimumman

lol


   
SvaraCitera

dazed:
Nej det är ungefär lika som för fem år sedan tycker jag, meningslösa trådperioder avlöses av perioder fyllda av drama och fragmentisering.

tyckte det var festligare för 5 år sen, men har väl varit likadant åtminstone de tre senaste åren


   
SvaraCitera

Vi behöver en påfyllning av sköna 16-åringar som gillar öl, knark och popmusik!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tyckte det var festligare för 5 år sen, men har väl varit likadant åtminstone de tre senaste åren

Håller i viss mån med men jag vet inte om det är um eller jag själv som förändrats.


   
SvaraCitera
Draft

Blivande_japan: lol

<3


   
SvaraCitera

Denna tråd är egentligen inte heller så värst mycket bättre. Det är samma tjafs här! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skorpion76:
Denna tråd är egentligen inte heller så värst mycket bättre. Det är samma tjafs här! 

fan sant


   
SvaraCitera

dazed:

Håller i viss mån med men jag vet inte om det är um eller jag själv som förändrats.

kombination kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen skriver in dikter längre, haha


   
SvaraCitera