Aviseringar
Rensa alla

Tråden där man kan prata lite med mig såhär på småtimmarna


Ämnesstartare

Skriv vad du vill är du snäll

Kan inleda med frågan; var ser du dig själv om 5 år? Om verkligen allt går som det ska, vad har du då?


   
Citera
Ämnesstartare

TJABA

om allt går som det ska så bor jag vid havet i ett residens. där kan man sola, måla tavlor som man säljer och spela musik SKITHÖGT

totalt orealistiskt!


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

typ, jobb jag gillar och ordnat liv, bor med nån jag tycker om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att tänka på framtiden
ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

om allt går som det ska så bor jag vid havet i ett residens. där kan man sola, måla tavlor som man säljer och spela musik SKITHÖGT

Tänk lite mer realistiskt, alltså saker du jobbar aktivt för att uppnå eller kommer kunna jobba aktivt för att uppnå.

Ingen dunkel dröm om total lycka med andra ord!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hoppas iaf att jag har någon form av inkomst, en lägenhet, en katt och ett liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Tänk lite mer realistiskt, alltså saker du jobbar aktivt för att uppnå eller kommer kunna jobba aktivt för att uppnå.

då har jag bara kvar:

Brk g:

måla tavlor

Brk g:

och spela musik SKITHÖGT

är fett off track i "livet" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om 5 år är jag 24. vet inte ens om jag kommer vara vid liv då

gillar inte att tänka så långt fram. bättre att leva i nueet även om det inte är så fantastiskt nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm... jag vet inte!!!!!
vill ha blivit kär i alla fall. hittat den där riktiga första kärleken som jag säkert aldrig kommer uppleva!

och så ska jag bo i USA, californien. I ett stort fint hus och jag ska ha ett jobb som jag trivs med. [cool]

neee, fan vad less jag blev på mitt liv just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vet inte ens om jag kommer vara vid liv då

så brukar jag också tänka [cry]


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

pessimistiska folk är [sad]
funderar sällan över det, men nån bild har man ju typ


   
SvaraCitera

Om fem år lever jag i ett kollektiv med kreativa, snygga tjejer. vi producerar serier tillsammans. Har sex. Och dansar.

Sen kanske vi har någon katt också. Får se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

så brukar jag också tänka

usch då

inget bra tänkande men svårt att låta bli att tänka så faktiskt

Arlo:

men nån bild har man ju typ

jag har ingen bild alls. kan inte se mig själv i framtiden alls. kan inte heller se mig bli farsa, leva med en annan människa, skaffa jobb, köra bil osv. kan inte se mig som nåt annat än det jag är nu. växa upp suger [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

usch då

förut idag när jag var ganska nära massa getingar tänkte jag "jaha, det kanske är idag jag ska dö", fast vet inte ens om jag är allergisk mot getingstick pga har aldrig blivit stucken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

snygga tjejer

men åh vad svårt det är att fatta om folk e tjejer eller killar om dem inte har P/F

.. trodde du va tjej. eller alltså, det kan du ju va men.. äsch.


   
SvaraCitera