Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi bidrar med nya färger till UM-designen!!


Åtta

S3ON:

Ser min miss nu, allt som fortfarande är orange på bidrag nr 1 skall vara rosa.. Glad 

Min skärm har inte den bästa färgåtergivningen osv.. Oskyldig

Bidrag #1 har inget orange i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Bidrag #1 har inget orange i sig.

Forumikonerna. Är det kanske du som är färgblind?


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Forumikonerna. Är det kanske du som är färgblind?

Bah! Jag blev så överväldigad av allt rosa att min synnerv överbelastades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Forumikonerna. Är det kanske du som är färgblind?

Jo men precis, samt beta-texten och texten på de användare som är online..

Edit: Glömde tungan i UM-loggan. Söt


   
SvaraCitera

Känns som en sådan där färg som är väldigt mitt emellan. Jag skulle då kalla den korallrosa i alla fall!


   
SvaraCitera

S3ON:

Oj, kontraster! Mycket glad
Om Chevrolet Impala 67 får välja va! Blink

JA. Det där var perfekt.


   
SvaraCitera

S3ON:

Mitt första bidrag: (fixat i Paint Rodnar

2mouxkw.jpg

Det var ju rätt gulligt. 

Kan man inte göra så att man kan välja på olika färgteman, så den som gillar rosa kan ändra sina inställningar så att just han/hon ser det rosa temat, medans en annan som gillar det svara kan ställa in så att han/hon ser det svarta?


   
SvaraCitera
Åtta

ZHUCHENG-SHANDONG:

Det var ju rätt gulligt. 

Kan man inte göra så att man kan välja på olika färgteman, så den som gillar rosa kan ändra sina inställningar så att just han/hon ser det rosa temat, medans en annan som gillar det svara kan ställa in så att han/hon ser det svarta?

Det kommer inte att ske från vår sida i alla fall. Det innebär väldigt mycket mer jobb, och det känns som att vi har bättre saker vi kan spendera vår tid på.

Om en användare däremot absolut vill göra ett annat tema får de gärna göra det, t.ex. med userstyles (Chrome & Firefox).


   
SvaraCitera

Åtta:

Det kommer inte att ske från vår sida i alla fall. Det innebär väldigt mycket mer jobb, och det känns som att vi har bättre saker vi kan spendera vår tid på.

Om en användare däremot absolut vill göra ett annat tema får de gärna göra det, t.ex. med userstyles (Chrome & Firefox).

Och hur får man in det på sidan? Jag vet flera webbsidor där du själv kan välja vilket tema du vill ha... just saying.

Egentligen är ju svart en väldigt neutral färg. Har man rosa är det någon som kommer och klagar på det, har man gult så är det likaså någon som kommer att skriva att det skär i ögonen osv. men ingen skulle klaga på svart - det går inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

S3ON, jag menar verkligen inte det här på ett nedsättande eller taskigt vis

hahahahahahaha <3

btw smylies fuckar i opera, markören går till början av inlägget när man trycker på smyliesknappen så man kan inte få det dit man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZHUCHENG-SHANDONG:

Det var ju rätt gulligt. 

Kan man inte göra så att man kan välja på olika färgteman, så den som gillar rosa kan ändra sina inställningar så att just han/hon ser det rosa temat, medans en annan som gillar det svara kan ställa in så att han/hon ser det svarta?

Det borde ju gå att fixa, tror Admins tidigare har uttalat sig om att de inte har något sådant planerat.. Kanske de ändrar uppfattning om tillräckligt många klagar?! Blink

André Vifot Haas:

Buh!

Åtta:

Bah! 

Ge oss valmöjligheter! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:
hahahahahahaha <3

btw smylies fuckar i opera, markören går till början av inlägget när man trycker på smyliesknappen så man kan inte få det dit man vill.

Detta är inte buggrapporteringstråden.. Icke!


   
SvaraCitera
Åtta

ZHUCHENG-SHANDONG:
Och hur får man in det på sidan? 

Jag länkade till hur man får in det på sidan.


   
SvaraCitera
penja

umdesign.jpg

så kanske. fast vet inte.
lite tomt som det är nu, fast så ska man ju ha det tydligen, ljust och fräscht. haha. och jag gillar nog ofta det. men är van med att ha um mörkt som ett litet kryp in. 


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

Bidrag 3:  hmmmmm... Njaaae

j62x4n.jpg

alltså, s3on, detta var inte snyggt. haha. det rosa däremot, sött!


   
SvaraCitera