Aviseringar
Rensa alla

tråden där vi gissar vad det här är för fläck


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Haha lol såg ut som 1 rövbild 1 tag

vad hardu sett för äckliga rövar

nubbie:

Fast den ser ju normal ut. Är väl bara om de blir sådär stora och äckliga och höjer sig som man måste till läkaren mvh kommer säkert dö för att jag är så onojig när det gäller sådana saker.

:C vet inte men känns knäppt att bli fläckig ba sådär

iofs, hellre under fotsulan än i ansiktet


   
SvaraCitera

Tror på tevepros teori lite. Har fått liknande märken i typ näven osv efter att ha stuckit mig.


   
SvaraCitera
höna

har du fel på din mellanslagstangent


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

har du visat farbror doktor den

nää


   
SvaraCitera
seasaw

elverpigen:

å andra sidan blir jag tydligen ofta osams med folk utan att jag vet

alla har vi våra fiender, det går inte att utesluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Åh såg just detta på instagram! (nördig jag är)I alla fall, det behöver ju faktiskt inte vara en leverfläck, men kolla upp om du är orolig. Jag fick en fläck i handflatan helt plötsigt en gång när jag var yngre, såg att den typ bleknat bort nu, vad tusan.

har också en fläck i handen
pga höggmig sj meden blyertspenna där, lol

tevepro:

kan vara koagulerat blod från blodkärl som brustit. om du har slagit eller stött i just där är det ju möjligt. fast du kanske ser om det är ytligt eller innanför huden.

JUST DET, tror jag trampade på en tiara med den hälen förrförra helgen

kanske kan vänta ett tag innan jag kollar upp det. hur lång tid borde det tafördet attförsvinna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

har du fel på din mellanslagstangent

ja, måste hamra svinhårt på den eller trycka på vänstersidan vilket man aldrig gör :C


   
SvaraCitera

elverpigen:

vad hardu sett för äckliga rövar

Inte din uppenbarligen!


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

ja, måste hamra svinhårt på den eller trycka på vänstersidan vilket man aldrig gör :C

hahaha därför di skriverihopord[blush]


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag upptäckte den idag. Har helt garanterat inte haft den speciellt länge

Fast man får la nya sådana hela tiden? Eller? [blush]

Jag har för mig att jag har en liknande på min fot, ska kolla efter sen när jag kommer hem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Inte din uppenbarligen!

nej men seriöst, stackars dig om du tror man har fothud på rumpan

höna:

hahaha därför di skriverihopord

jepps men bättre än en mellanslagstangent som löper amok och gör mellanslag när den känner för ju [blush]

Nintendo:

Fast man får la nya sådana hela tiden? Eller? Jag har för mig att jag har en liknande på min fot, ska kolla efter sen när jag kommer hem!

men va, nä, det ska man väl inte


   
SvaraCitera

elverpigen:

JUST DET, tror jag trampade på en tiara med den hälen förrförra helgen

kanske kan vänta ett tag innan jag kollar upp det. hur lång tid borde det tafördet attförsvinna?

Vet inte faktiskt. Har haft så en gång och det tog ett bra tag. Om man verkligen vill ha bort det och det är precis under huden är det ju bara att sticka hål och ta bort det. Om man inte är mot självmutiliering alltså.


   
SvaraCitera

elverpigen:

man ska ju kontakta läkareomleverfläckar växer ellerbörjar ändraform...?tänker att ensom växer urtomma intet börkollasupp också

har hört att man får nya tills man är typ 30 [crazy] orka kolla upp varje då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vet inte faktiskt. Har haft så en gång och det tog ett bra tag. Om man verkligen vill ha bort det och det är precis under huden är det ju bara att sticka hål och ta bort det. Om man inte är mot självmutiliering alltså.

äh tänk omdet blirinflammerat och jag blir halt

bättre att vänta och hålla koll på den ifalldenväxer svinmycket ellernåt

ehd igen:

har hört att man får nya tills man är typ 30 orka kolla upp varje då

haha okej oj! har nog inte fått nya alls :$


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

jepps men bättre än en mellanslagstangent som löper amok och gör mellanslag när den känner för ju

hahah ja kanske dää


   
SvaraCitera