Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi hyllar Eminem


Ämnesstartare

Med orden ”en person som tar mina texter på allvar är en dubbel så stor idiot än vad jag är” fick han mig att inse att han var den enda vita rapparen jag skulle suga av. Jag var 11 år och hade just hittat min ledsagare, fadersfigur och hjärtevän, ett stort ögonblick i mitt liv [love]

Berätta hur du fann denna storartade man och hur han förändrade ditt liv [party]


   
Citera

Truu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar honom, måste jag bekänna. Jag har en tröja med honom, och äger en fysik cd med honom [y]

"Jag tycker att alla svarta ser likadana ut, utom Eminem. Det är något visst med honom" // Aron Flam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Napster Music. Jag var 8. Sen bröt vi kontakten.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nåt så unikt i hiphop som bra texter och förtjänar därför all respekt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Det är något vitt med honom


   
SvaraCitera

Han var gryyym! Kan 10-tal låtar utantill fortfarande.


   
SvaraCitera

*hyllar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte nya skivan dock...Känns som om Eminem försöker kopiera sig själv på nåt sätt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina kompisar brukade kalla mig Stan lol Dold text: ....


   
SvaraCitera

McLuver:

"Jag tycker att alla svarta ser likadana ut, utom Eminem. Det är något visst med honom" // Aron Flam

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan en låt

Men inte bra


   
SvaraCitera
Hando

Hade lyssnat på några enstaka låtar med honom tidigare. Såg 8 Mile och blev helt såld på hiphop [love]
Har haft över 900 låtar med honom på datorn, fast många var säkert dubletter och över 600 är raderade [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

word!


   
SvaraCitera