Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi hyllar UM :s moderatorer


Ämnesstartare

Bööööörg:

Är väldigt stolt att kunna kalla dig min moderator.

Din moderator kan uppenbarligen inte läsa!


   
SvaraCitera

Chibibbi: Vi vill inte leka poliser eller Mussolinis

Tala för dig själv. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Tala för dig själv. Rodnar

Mr. sexkontakthunter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Tala för dig själv. Rodnar

Haha, buspojk! Nu outar du ju oss alla. ArgBlink


   
SvaraCitera
mynona

Jag kan inte komma på något särskilt klagomål (vilket i sig är ett beröm) och vad beröm angår så har jag inte behövt bli missnöjd när jag behövt be om hjälp med något. Schism betraktar jag som min privata moderator, Fingerprints är seriös och samvetsgrann; Chibbibi tar sin uppgift på gravallvar; Zymba fyller den snällhetskvot åtminstone jag hade väntat mig av henne då hon tillsattes; time har såvitt jag har varit medveten om lyckats upprätthålla en behövlig proffesionell neutralitet; amsi har inga problem att säga till folk, och vad gäller edinburgh är det skönt och betryggande att ha en chill person som moderator. Jag vet inte om jag har glömt någon. 

Jag saknar dock en viss person som borde ha varit moderator enligt mitt tycke! Jag hoppas hn blir det nästa gång då det skulle komplettera modkåren väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag saknar dock en viss person som borde ha varit moderator enligt mitt tycke! 

Haha nej det är nog bäst om jag inte är moderator.


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

Haha nej det är nog bäst om jag inte är moderator.

Du har aldrig kommit på tanke och det var inte burg jag menade utan en iskallt behärskad person som kunde försvara regelverket med benhård strikthetIcke! Men nog vore det roli nu när du gav mig tanken. Det måste finnas lite utrymme. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:  en iskallt behärskad person som kunde försvara regelverket med benhård strikthet     

Låter ju precis som mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: gravallvar

Vet inte om jag gillar hur det där låter, haha. Ser framför mig en pretentiös 1500-talsriddare med riklig dali-mustasch som på gammalt vis ska envisas med att försvara rikets sköna damer och tar sig själv på för stort allvar. Gråter 

Må så vara, må så vara! Så länge det faktiskt blir något bra av det hela, är det inte mig emot.Skål


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

Låter ju precis som mig

Måste fundera på detta. 

Chibibbi:

Vet inte om jag gillar hur det där låter, haha. Ser framför mig en pretentiös 1500-talsriddare med riklig dali-mustasch som på gammalt vis ska envisas med att försvara rikets sköna damer och tar sig själv på för stort allvar. Gråter 

Må så vara, må så vara! Så länge det faktiskt blir något bra av det hela, är det inte mig emot.Skål

Jag kan nog se hur dina egenskaper kan vara tilltalande för en moderator: ditt teoretiska sätt att resonera underlättare möjligen bevarandet av regelverket och jämkandet mellan två parter i en konflikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni e bäst


   
SvaraCitera

mynona: utan en iskallt behärskad person som kunde försvara regelverket med benhård strikthet

ganon alltså Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag kan nog se hur dina egenskaper kan vara tilltalande för en moderator: ditt teoretiska sätt att resonera underlättare möjligen bevarandet av regelverket och jämkandet mellan två parter i en konflikt.

Vet inte om jag identifierar mig särskilt mycket med det specifikt teoretiska sättet du åsyftar, men det är intressant att du har den bilden. Tror förhållningssättet beror på frågan, men visst; jag kopplar generellt sett idéer och abstraktion väldigt intuitivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker modkår1 är bra. 


   
SvaraCitera
mynona

Blivande_japan:

ganon alltså Blink

tror att Denne och Ganon hatar varandra! Men nog är Ganon lika strikt behärskad som tant Inga-Maj, det får jag medgeFörvirrad 


   
SvaraCitera