Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi hyllar våra vardagshjältar


Ämnesstartare

Har du någon person i din närhet som du ser extra mycket upp till? Som gör något gott för andra och som bidrar till att världen blir en lite schystare plats?

Det här är tråden där vi hyllar våra förebilder och vardagshjältar! Hjärta

OBS: Tänk på att inte nämna namn om personen själv inte är okej med det!


   
Citera
Ämnesstartare

Själv har jag en god vän som driver ett grymt välgörenhetsprojekt i Nairobis slum. Tillsammans med lokala gräsrotsorganisationer ser hon och hennes kollegor till att göra gatorna tryggare för barn och unga genom att bland annat anordna kulturfestivaler, skapa gatukonst och plantera växter. Dessutom låter hon mig låna hennes fina lägenhet, utan att kräva någon hyra, medan hon nu är bortrest i två veckor! Tumme uppHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sluta klistra för guds skull!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Men sluta klistra för guds skull!!!

vilket sammanträffande, jag tänkte också hylla hjältar som skapar trådar utan att klistra dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att den här tråden är helt död och det känns tragiskt så tänker jag hylla några människor (och katter) nu. Skriver på mobilen så förlåt om styckeindelningen inte vill vara med..

Första personen: Min engelskalärare. Hon är så jävla bra. 

Andra personen: Kattbebis som sover på min arm just nu. Väldigt mys!

Tredje personen: Dagny Carlsson.  http://www.123minsida.se/Bojan/99578338 FETT COOL SKA FÖLJA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:
Bara för att den här tråden är helt död och det känns tragiskt så tänker jag hylla några människor (och katter) nu. Skriver på mobilen så förlåt om styckeindelningen inte vill vara med..

Första personen: Min engelskalärare. Hon är så jävla bra. 

Andra personen: Kattbebis som sover på min arm just nu. Väldigt mys!

Tredje personen: Dagny Carlsson.  http://www.123minsida.se/Bojan/99578338 FETT COOL SKA FÖLJA

Vad fint av dig. Du är min nya hjälte! Hjärta

Träffade förresten Dagny i Almedalen förra året. Uuuuunderbar människa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äcklig skittråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill hylla Time för sitt arbete på Ungdomar. Du är en underbara människa, även fast jag är dryg ibland. Hjärta

Och alla mods på Um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Vill hylla Time för sitt arbete på Ungdomar. Du är en underbara människa, även fast jag är dryg ibland. Hjärta

Och alla mods på Um.aaailaaaaaa


   
SvaraCitera

Jag vill hylla min tvilling syster som förtjänar allt, hon var en av världens underbaraste människor och ville alltid de bästa för alla andra.
Sen vill jag hylla mina två äldre transsexuella syskon. De stod upp mot mobbning och trakasserier och är idag de personer de alltid har känt sig som men inte sett ut som.


   
SvaraCitera