Aviseringar
Rensa alla

tråden där vi sitter i duschen och har ångest


absentthinking:

När jag brukade få panikångest (väldigt länge sedan sist nu) sprang jag in i duschen och ställde mig på alla fyra och bankade i golvet med vattnet strilandes över mig. Blev väldigt lugn av det, kan jag minnas.

Ja, fast jag sätter mig som en liten boll. Så har jag alltid gjort vid ångest, i duschen eller utanför. Det känns som att man stänger in och kväver ångesten då typ istället för att den strålar ut sådär som det kan kännas som att den gör. 

Skönt att banka och slå också.. Men har aldrig varit en "bankare". 


   
SvaraCitera

Sitta i duschen? Njae. 


   
SvaraCitera

var längesen jag hade ångest i duschen nu


   
SvaraCitera

Jag hörde idag att duscha utlöser samma hormoner som vid beröring. Därför man mår bra av det!


   
SvaraCitera
reben

palla stå i duschen 


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Jag hörde idag att duscha utlöser samma hormoner som vid beröring. Därför man mår bra av det!

brukar likna det vid ett milt opiatrus
nackdelen är väl att man får massa röda utslag efter ett par timmar


   
SvaraCitera

hade en plaststol i duschen ett tag


   
SvaraCitera
reben

äkta pensionär


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Fingerprints: Hur menar du att det är ångestfyllt? Det är inget jag kan relatera till.

Jo, men kan få ännu mer panik över att en känner sig så eländig som sitter där.. kan se sig själv utifrån liksom, då tänker jag att det ser så sorgligt ut. Får ångest av att jag faktiskt är så ledsen liksom, och att jag inte kan hindra det. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
hade en plaststol i duschen ett tag

Åh, vad skönt!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman:
Sitta i duschen? Njae. 

prova, är väldigt skönt


   
SvaraCitera

Vill inte sitta ner i duschen för det påminner mig om att jag inte har badat badkar på tusen år :((((


   
SvaraCitera

Bell:

Jo, men kan få ännu mer panik över att en känner sig så eländig som sitter där.. kan se sig själv utifrån liksom, då tänker jag att det ser så sorgligt ut. Får ångest av att jag faktiskt är så ledsen liksom, och att jag inte kan hindra det. 

Så tänker inte jag. Vad jobbigt 🙁 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Fingerprints:

Så tänker inte jag. Vad jobbigt 🙁 

Mm, men nu var det ett tag sen jag kände det så starkt. Det är skönt. 


   
SvaraCitera

en kram ska hjälpa vid panikångest men då känner man ju sig bara instängd och ännu mer panisk


   
SvaraCitera