Aviseringar
Rensa alla

Tråden för allt BH-relaterat


Haien

vonKissekatt:tråden för allt BH- relaterat

Bröst också då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testade en bygellös för några dagar sedan och brösten höll på att förgöra den efter ca två sek. Uhu. Kanske fel storlek eller så är det för icketung byst. 

penja:
Har i regel mest sport-bh eller bh utan byglar. Vadderade trekants-bh-ar typ. 
Tog på mig en riktig bh i helgen med lite push up, kändes som att jag hade extremt stora bröst helt plötsligt! 


   
SvaraCitera
Kudhos

   
SvaraCitera

vonKissekatt: Tvekade lite innan jag skapade denna pga um verkar nuförtiden mest bestå av väldigt unga killar men jag hoppas att bli motbevisad här.

Finns väl även transvestiter (killar) som bär bh även om jag inte tillhör den gruppen.  Mycket glad


   
SvaraCitera

2011_Trampeltier_1528.JPG
Jag har försökt hitta en som passar, men det är svårt. De är ju såpass olika i storlek att jag skulle behöva nåt skräddarsytt.


   
SvaraCitera

Ungefär vad skulle passa på dessa? Storlek och typ?

06.jpg


   
SvaraCitera

har haft svårt för att hitta rätt bh-storlek och när jag använt mig av guider har storleken hamnat på typ 70AA, vilket inte alls stämmer. var på stan och provade bhar igår med en kompis tho, där vi ÄNTLIGEN kom fram till vilken storlek som passar mig. skönT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
har haft svårt för att hitta rätt bh-storlek och när jag använt mig av guider har storleken hamnat på typ 70AA, vilket inte alls stämmer. var på stan och provade bhar igår med en kompis tho, där vi ÄNTLIGEN kom fram till vilken storlek som passar mig. skönT

Visst är det skönt! Blev mätt av en bhtant och fick reda på min riktiga storlek. Galet tajt runt bröstkorgen men det känns ju som ett mycket bättre stöd än innan.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Visst är det skönt! Blev mätt av en bhtant och fick reda på min riktiga storlek. Galet tajt runt bröstkorgen men det känns ju som ett mycket bättre stöd än innan.

Haha, en bhtant. Jaa känner typ likadant, gjorde en enorm skillnad faktiskt 


   
SvaraCitera
Yaren

Handlar på Change. De har bh:ar i udda storlekar. Jag har rätt så stora bröst men är pinnsmal under brösten, that's why. Lite jobbigt är det väl å ta sig till nåt plejs som har denna butik men i övrigt kan jag rekommendera den (dyrt though).


   
SvaraCitera

handlar mest på twilfit
aldrig mätt men frågade om råd en gång angående en storlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Handlar på Change. De har bh:ar i udda storlekar. Jag har rätt så stora bröst men är pinnsmal under brösten, that's why. Lite jobbigt är det väl å ta sig till nåt plejs som har denna butik men i övrigt kan jag rekommendera den (dyrt though).

har lite samma "problem". kollat på changes nätutbud flera ggr  men ej slagit till. har safeat och köpt på mig flera stycken av fantasies modell rebecka på zalando ist då jag vet att den sitter bra. tråkigt men bra. 


   
SvaraCitera
Yaren

vonKissekatt:

har lite samma "problem". kollat på changes nätutbud flera ggr  men ej slagit till. har safeat och köpt på mig flera stycken av fantasies modell rebecka på zalando ist då jag vet att den sitter bra. tråkigt men bra. 

Ah jag har själv rätt många bh:ar nu i 70E som jag kunnat tänja ut så de fortfarande passar, och det är ju en vanlig storlek som finns på Twilifit men det kan vara svårt å hitta nya bh:ar i den storleken. :/ 

Just nu har jag dock tillräckligt med BHar så jag klarar mig! 🙂 


   
SvaraCitera

politisk realist:

Finns väl även transvestiter (killar) som bär bh även om jag inte tillhör den gruppen.  Mycket glad

Ja, denna tråden är mycket sexistisk 


   
SvaraCitera
höna

har bara bygellösa tunna. har 70C typ, skulle helst gå utan haha


   
SvaraCitera