Aviseringar
Rensa alla

Tråden för brutal ärlighet.


Ämnesstartare

Känner ibland för att vara jätteärlig om saker bara för att så we. det är ingen frågetråd per se men passa gärna på att fråga saker pga kommer vara helt ärlig. eller skriv av er ni också[y]

så, låt nu alla era innersta ocensurerade känslor komma fram helt ohämmat.


   
Citera
Ämnesstartare

Om jag letar upp gamla klasskompisar eller liknande på facebook, och ser någon som blivit tjock. Så gör det mig jätteglad då det får mig att känna mig bättre än den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillar per automatik människor med hiphopkeps, behöver inte ens veta något om den eller ens ha pratat med den. ser jag någon med en hiphopkeps får den automatiskt en "ogilla"-stämpel i mitt huvud, vet inte varför.


   
SvaraCitera

ska man skriva här egentligen? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carolinesmile:

ska man skriva här egentligen?

ah visst skriv vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att jag kommer börja ogilla många personer efter den här tråden pga lovar att folk kommer skriva saker som stämmer in på mig och jag ba: [surprised][sad][mad][cry].


   
SvaraCitera

jag har fobi för handikapade människor och är rädd för clowner, och fullständigt hatar getingar.

springer runt som en galning och skriker så hela stan hör om jag får syn på en geting nära mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har svårt att titta på filmer med för snygga skådespelare i, pga blir avundsjuk på att jag inte är lika snygg. särskillt om det är tjejer. snygga killar går bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att gamla tanter är bland det äckligaste som finns.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

jag har fobi för handikapade människor

när jag var liten trodde jag att handikapp smittade av sig så jag ville aldrig gå nära handikappade. nu för tiden vet jag att det inte är sant men jag kan fortfarande inte skaka känslan


   
SvaraCitera

jag är galen i horoskop, och helt förtrollad av det.

ofta känner jag att jag kan ge mer kärlek till djur, så som: katter å hästar, mer än människor.

min utsida speglar min inre personlighet, medan min yttre personlighet bara är en sorts fejak sköld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en hemlig passion för mer kvinnliga saker. Tycker om att gå i t ex nagellack, smycken och vissa dam-tischor när jag är privat. Samt att jag upplever mig som riktigt snygg i girl mode. Jag är som sagt intergender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för ovana att vara ärlig. Försöker sluta men det går inte.


   
SvaraCitera

dyngbög:

när jag var liten trodde jag att handikapp smittade av sig så jag ville aldrig gå nära handikappade. nu för tiden vet jag att det inte är sant men jag kan fortfarande inte skaka känslan

I see! I see!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har för ovana att vara ärlig. Försöker sluta men det går inte.

det är ingen ovana!!! ju ärligare desto bättre, gillar sånna människor.

carolinesmile:

jag har fobi för handikapade människor

[y][y]

carolinesmile:

är rädd för clowner, och fullständigt hatar getingar.

springer runt som en galning och skriker så hela stan hör om jag får syn på en geting nära mig

dedär var ju ändå inte särskillt farligt[no-no]


   
SvaraCitera