Aviseringar
Rensa alla

Tråden för homosexuella + knekten


Ämnesstartare

I den här tråden får endast homosexuella och jag själv skriva. Är nämligen nyfiken på er bögar och lesbiska men har aldrig fått tillfället att träffa en riktigt homo i verkliga livet, som jag vet är homo. Har alltid velat ha en konversation med er. Därför ber jag er homosexuella, kom fram! Kom till min tråd! Här ska vi ha det trevligt! 

Glatt skålandePartyTumme upp

OBS! Är inte bög eller lesbisk själv. (Även bisexuella kan få vara med)

1280px-Rainbow_flag_breeze.jpg


   
Citera
Kudhos

Knekten: men har aldrig fått tillfället att träffa en riktigt homo i verkliga livet,

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Tardig

Hej!


   
SvaraCitera
Kudhos

haha är ej homosexuell eller bisexuell.

Tyckte meningen var skev bara.

Lät som typ 

"Aaa jag ville gå och se några bögar men morsan ville till kolmården så vi åkte dit istället. KANSKE NÄSTA GÅNG :("


   
SvaraCitera

Hej knekt!


   
SvaraCitera

Ahahah, fan vad jag är kul!Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
haha är ej homosexuell eller bisexuell.

Tyckte meningen var skev bara.

Lät som typ 

"Aaa jag ville gå och se några bögar men morsan ville till kolmården så vi åkte dit istället. KANSKE NÄSTA GÅNG :("

Du får inte vara här! Bort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Hej knekt!

Hej! Du är varmt välkommen till min tråd. Är du lesbisk eller bög? Hur länge har du varit det?


   
SvaraCitera
Kudhos

Knekten:

Du får inte vara här! Bort!

52448-Homer-Simpson-middle-finger-gi-T9a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: på er bögar och lesbiska

vi & dem


   
SvaraCitera

Knekten:

Hej! Du är varmt välkommen till min tråd. Är du lesbisk eller bög? Hur länge har du varit det?

är Bisexuell, kom fram till det när jag var runt tio/ elva och började förstå sexualiteter osvGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

vi & dem

Ja, jag är ju inte bög eller lebb, så därmed är jag inte "dem", utan "jag". Är du homosexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

är Bisexuell, kom fram till det när jag var runt tio/ elva och började förstå sexualiteter osvGlad

Okej! Vad gillar du bäst?


   
SvaraCitera

Knekten:

Okej! Vad gillar du bäst?

Asså, vete fan, blir jag kär i en tjej håller det i sig länge, men känner att det är mer OK att flörta med killar... Men är nog väldigt lika..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Asså, vete fan, blir jag kär i en tjej håller det i sig länge, men känner att det är mer OK att flörta med killar... Men är nog väldigt lika..

Hur många förhållanden har du varit i då? Både med killar och tjejer?


   
SvaraCitera