Aviseringar
Rensa alla

Tråden för kvinnliga rapartister!


Ämnesstartare

s1cce: länk nr 1

fan va het :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC: Iggy Azalea - 

iggys kropp................ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

fan va het :$

aa lr hur hon e bi också....,,,,ännu bättre xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: iggys kropp................

är en kropp?!? Cool

s1cce: aa lr hur hon e bi också....,,,,ännu bättre xD

Rodnar va tuff hon e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassie < 3

fergie < 3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shystie är tyngast!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=/                                                 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad.. fick fetaste nostalgin nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:
Shystie är tyngast!

juste jag såg dig idag vid LS Malmös stånd! var först osäker om det var du men såg sen på fb att det var det haha, lyckats värva några nya medlemmar eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feven:

Melinda Wrede:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:

Kendrick Lamar – Blow My High (Members Only) snälla lyssna på denna rate från 1-5 sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliyah ju!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

juste jag såg dig idag vid LS Malmös stånd! var först osäker om det var du men såg sen på fb att det var det haha, lyckats värva några nya medlemmar eller??

Haha, du skulle kommit fram och hälsat ju! 🙂 Såg inte dig. Kul att du var där! Jag missade tyvärr demonstrationen för när vi skulle hinna ikapp hade den gått ett annat håll än vi trodde den skulle.

Ja vi fick tre ansökningar på plats men de flesta tog material och blanketter men skulle kolla upp hemma först. Är ju inte så ofta folk går med i grejer sådär direkt utan att ha bra koll på vad det är. Galen Förra året fick vi runt 20-25 nya medlemmar runt 1 maj+dagarna efter, så gissar på nån liknande siffra i år med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Haha, du skulle kommit fram och hälsat ju! 🙂 Såg inte dig. Kul att du var där! Jag missade tyvärr demonstrationen för när vi skulle hinna ikapp hade den gått ett annat håll än vi trodde den skulle.

Ja vi fick tre ansökningar på plats men de flesta tog material och blanketter men skulle kolla upp hemma först. Är ju inte så ofta folk går med i grejer sådär direkt utan att ha bra koll på vad det är. Galen Förra året fick vi runt 20-25 nya medlemmar runt 1 maj+dagarna efter, så gissar på nån liknande siffra i år med.

ville! men jag och gruppen stressade oss för att vi skulle möta upp resten haha, ah va bullt!! 

aha fan va bra, ja det gjorde många hos oss också. bara det att dom e intresserade att ta hem är ju skitbra =) niceee 


   
SvaraCitera