Aviseringar
Rensa alla

Tråden om dåliga covers


Ämnesstartare

Det finns ju sjukt många dåliga covers, så det är la på tiden att de får en egen tråd.

Jag inleder med att nämna Hilary Duffs cover på My Generation. Nej, jag skojar inte. Den finns på riktigt. Som om det inte var nog att det är en jävla disneybrud som gör en The Who-cover, hon har dessutom ändrat "I hope I die before I get old" till "I hope I don't die before I get old". WTF?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

njae...


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Båda var ju asbra :SSSS


   
SvaraCitera

Insert name here:

hon har dessutom ändrat "I hope I die before I get old" till "I hope I don't die before I get old". WTF?

Har för mig att hon är typ kokain-missbrukare eller något så hoppas hon dör snart i alla fall så vi slipper den där vidriga hyndan [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Har för mig att hon är typ kokain-missbrukare eller något så hoppas hon dör snart i alla fall så vi slipper den där vidriga hyndan [crazy]

Tror du förväxlar henne med Lindsay Lohan, men det vore trevligt om det stämde.


   
SvaraCitera

Insert name here:

Tror du förväxlar henne med Lindsay Lohan, men det vore trevligt om det stämde.

Nej, men hon har ju samma intresse...

Typ alla före detta barnstjärnor missbrukar "tunga" droger [crazy]


   
SvaraCitera

Insert name here:

"I hope I die before I get old" till "I hope I don't die before I get old". WTF?

i just puked[cry][shake][n][surprised][censur][tard][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Nej, men hon har ju samma intresse...

Typ alla före detta barnstjärnor missbrukar "tunga" droger [crazy]

Vi får hålla tummarna! [y]

EDIT: Kom på att tänka på Johan Palms tolkning av Viva la Vida. Fy fan, det är så att man vill spy, och då gillar jag inte ens Coldplay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gammal, men:

Annars är Hatebreeds coveralbum "For The Lions" IMO inget att hänga i julgranen, eller någon annan stans heller, för den delen...


   
SvaraCitera

Detta är den i särklass sämsta covern på Hallelujah jag någonsin hört. Det kan mycket väl också vara ett av de sämsta seriösa framträdandena i mannaminne.


   
SvaraCitera
Vision

UnclePadda:

Detta är den i särklass sämsta covern på Hallelujah jag någonsin hört

Indeed! Jag som hade tänkt posta den covern! [mad]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Vision:

Indeed!

Det värsta är inte ens att hon tar den i schlagertappning, vilket ju är horribelt bara det, men framförallt hennes uttal, som är något alldeles enastående ruttet [sad]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Det värsta är inte ens att hon tar den i schlagertappning, vilket ju är horribelt bara det, men framförallt hennes uttal, som är något alldeles enastående ruttet

Men det sjukt roliga är att hon gör samma jävla sak som hon fick utskällning för dagen innan när hon sjöng titanic.


   
SvaraCitera