Aviseringar
Rensa alla

Tråden om en katt som heter Sture


Ämnesstartare

en annan bra sak med sture är att han blir jättelycklig varje gång man kommer hem och springer till dörren för att hälsa

d1a är ej för att han är olycklig över att vara ensam kanske ska tilläggas, för han gör även detta omnågon av oss är hemma och den andre kommer hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när han har varit ensam hemma är han dock jättekelig när man kommer hem och vill att man ska lägga sig i sängen med honom och kela


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

att ramla i toaletten*när japanens sambo försöker torka honom med hårblåsen efetr att han ramlat i toaletten

stakars liten som ramlar ner i toaleten [cry] ingen katt gillar hårtorkar. men att bli insvept i en handuk och få sitta hos husse eller matte och bli torkad och mystmed sen de är bra.

Och super söt katt [smile] ser jätte mysig ut att ha i knäet och mysa med [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sansan93:

ingen katt gillar hårtorkar. men att bli insvept i en handuk och få sitta hos husse eller matte och bli torkad och mystmed sen de är bra.

tror sture skulle bli rätt sur om man svepte in honom i en handduk och tvingade honom sitta i knäet...

dessutom tror jag ej min sambo hade lust att mysa med honom direkt efter att han hade varit i toaletten


   
SvaraCitera

åh vad fin han är! saknar min kisse nu [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror sture skulle bli rätt sur om man svepte in honom i en handduk och tvingade honom sitta i knäet...

ingen knä katt om han inte själv vill.

visst så mysigt är de inte att mysa med en dyblött stakars katt, men han torkar ju.

åker han ofta ner i toaletten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sansan93:

visst så mysigt är de inte att mysa med en dyblött stakars katt, men han torkar ju.

snarare:

inte så mysigt med en katt som precis varit i toaletten

sansan93:

åker han ofta ner i toaletten?

har hänt ca 2 ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom på 2 saker till som sture gillar/ogillar

sture gillar:

*sin babyblå råtta som är mjuk och prasslar

sture ogillar:

*sin sele


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har hänt ca 2 ggr

stakarn.

våran Corvet va på väg med huvudet före ner i toan för inte så länge sen [shake]hon lyckades undvika de och började intresera sig för handfatet istället.


   
SvaraCitera

Sture är mycket söt


   
SvaraCitera

Jag blir lycklig av katter, gillar den här tråden. [blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Här chillar Sture i handfatet

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag blir lycklig av katter, gillar den här tråden.

katter måste vara typ d bästa som finns[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stures favoritrum verkar vara badrummet pga där är det alltid en massa spännande vatten.

han gillar även att sova under sängen på en platt pappkartong


   
SvaraCitera
kachin

vilken mysig krabat [blush]


   
SvaraCitera