Aviseringar
Rensa alla

tråden om litte udda saker med din kropp


Ämnesstartare

jag börjar då
1 mina magmuskler är snea dom är en aning högre på ena sidan vilket beror på:
2 jag har ganska konstigt formad bröstkorg där bröstbenet sticker lite ut på högersidan och får med sig revbenen ut med.
3 min fot knäpper typ jämt...

uppför sig din kropp/ ser din kropp lite annorlunda ut på något sätt?


   
Citera
Ämnesetiketter

min näsa är lite sne
har ärr på flera ställen p.g.a både klantighet och olyckor
min högra fot är (tror jag) tjockare än den vänstra


   
SvaraCitera

min kropp är mycket sexigare än alla andras, känner mig väldigt annorlunda pga av det[sad]


   
SvaraCitera

har typ plattfötter och dålig hållning [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

är perfekt.


   
SvaraCitera

kebu12:

min kropp är mycket sexigare än alla andras, känner mig väldigt annorlunda pga av det

Jobbigt[n]

Har oproportionerligt stora lår om man jämför med resten av min kropp. Ser udda ut.


   
SvaraCitera

Jag har en ganska hård kula i käken/kinden som antagligen är en lite knäpp spottkörtel. Periodvis har den buktat ut rejält om jag gapat och huden spänns. Den växer när mitt immunförsvar är nedsatt, ganska coolt. Bild bifogas på hur den ser ut efter en förkylningsperiod.

Mina fötter är fyrkantiga, alla mina tår utom lilltån är jämnlånga. Mina anklar är... obefintliga. Men jag kan vara glad med en sak! Jag är iaf inte ganon.

DSC04827.JPG


   
SvaraCitera

Nirr:

Jobbigt[n]

Ja, man vill ju lika ful som ni andra[sad]


   
SvaraCitera

mina bihålor har en mindre missbildning, så jag kan pressa ut luft ur tårkanalerna.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag blöder näsblod ofantligt lätt, och min navel ansamlar helt otroliga mängder navelludd.


   
SvaraCitera

Har lite halvkassa leder, så knakar rätt lätt - t.ex., om jag wankar med vänster arm så låter det klick klick klick klick.

Har underliga tår, då mamma har korta och knubbiga och pappa har långa och krokiga - mina stortår och lilltår har jag fått av mor, de andra av min far.

Jag har väldigt speciella tummar; de är krokiga på ett konstigt sätt som iofs är rätt snyggt, men konstigt.

Har ett ärr på knäet efter en brännmanet när jag var 4.


   
SvaraCitera

iosib:

mina bihålor har en mindre missbildning, så jag kan pressa ut luft ur tårkanalerna.

ragg teknik? [cool]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

3 min fot knäpper typ jämt...

De gör min med !
Sen har jag nervryckningar i höger öga varje dag!


   
SvaraCitera

Har mystisk pigmentförändrig/kärlansamling på min rygg:
Image


   
SvaraCitera

Macktorsken:

ragg teknik? [cool]

ifall jag sprutar ut typ vatten ur ögonen, vilket jag kan, så, ja, faktiskt. [shake]


   
SvaraCitera