Aviseringar
Rensa alla

Tråden om våra föräldrars profilbilder på Facebook! (Och deras internetaktivitet i allmänhet)


Ämnesstartare

Det är intressant att se hur ens föräldrar valt att profilera sig på internet, min pappa t.ex. har valt den här bilden.

En bild där han sitter framför en öppen spis och läser en bok med ansiktet vänt från kameran.

Han vill uttrycka sig som intelletuell och mystisk, med ansiktet vänt från kameran läsandes en bok framför öppna spisen.

Men att han samtidigt är mysig och en man av folket vilket man kan se på den avslappnade klädseln, T-shirt och träningsbyxor!

Image

Min mamma har valt en bild på familjens katt Felix, jag vet inte riktigt vad hon vill förmedla för bild utåt med det.

Image

Jag uppmanar er att kolla upp era föräldrar på Facebook och sedan posta deras profilbilder med en liten analys här. Om man vill gå ännu längre kan man börja leta upp dem på andra hemsidor också!

Kom ihåg att kolla vad era föräldrar gör på internet så de inte gör något de inte bör göra!

Jag tror det kan bli riktigt intressant!
Dold text: Om ingen djävel nappar på den här tråden tappar jag helt tron på er för det här är fan den bästa tråden det här forumet har sett på länge och tycker ni inte det kan ni suga min röv [mad]

Verkar inte fungera så bra att hotlinka från facebook så spara helst ned bilden och lägg upp den via typ.

http://tinypic.com/
http://www.photobucker.com
www.imageshack.us
eller dyl


   
Citera
Ämnesstartare

Videovåld:

Min mamma har valt en bild på familjens katt Felix, jag vet inte riktigt vad hon vill förmedla för bild utåt med det.

att hon är en kelig människa kanske[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

att hon är en kelig människa kanske[blush]

Tror det också, eller så vill hon bara skryta om sin katt.

Bahh ohh titta på miiiig jag har een kaaatt ohh-ohhh en katt, har du en katt va va har du en katt?

Djävla attentionwhore!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Djävla attentionwhore!

aa shit alltså, tänkte inte på det, men stämmer nog[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa shit alltså, tänkte inte på det, men stämmer nog[shake]

Vad fan gör du här? Ut och nätstalka dina föräldrar istället [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

"Hej, jag vill se cooool och ungdomlig ut fast jag är 40+. [smile]" [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

"Hej, jag vill se cooool och ungdomlig ut fast jag är 40+. [smile]" [zzz]

Ni var rätt lika varandra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Ni var rätt lika varandra!

Är mycket mer lik min far när man tittar på bilder från när han var ung. [rolleyes] Typ kopia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Vad fan gör du här? Ut och nätstalka dina föräldrar istället

mamma vet ju knappt ens vad en dator är[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är mycket mer lik min far när man tittar på bilder från när han var ung. [rolleyes] Typ kopia.

Han ser ut som han var på kents vita konsert, den där som var på nationaldagen för en massa år sen, var han det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen av mina föräldrar verkar ha någon egen internetaktivitet utanför sina mailadresser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Ingen av mina föräldrar verkar ha någon egen internetaktivitet utanför sina mailadresser.

Googla alla anagram du kan komma på, de hänger säkert på swingerssajter under pseudonym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Googla alla anagram du kan komma på, de hänger säkert på swingerssajter under pseudonym.

Tror inte det. Hade noterat, de är inte så duktiga på att rensa sin besökshistoria.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Tror inte det. Hade noterat, de är inte så duktiga på att rensa sin besökshistoria.

Gud vad läskigt att dela dator med sina föräldrar, har inte gjort det sen jag var 13 [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Gud vad läskigt att dela dator med sina föräldrar, har inte gjort det sen jag var 13

Det gör jag inte. Jag delar inte ens bostad med dem. Däremot så brukade jag stjäla deras när jag bodde med dem och min trasslade.

Hittade bara min syster på Facebook. Är övertygad om att min farfar finns där någonstans också, men har inte hittat honom.


   
SvaraCitera