Aviseringar
Rensa alla

Tråden om våra föräldrars profilbilder på Facebook! (Och deras internetaktivitet i allmänhet)


Ämnesstartare

mablethorpe:

Det gör jag inte. Jag delar inte ens bostad med dem. Däremot så brukade jag stjäla deras när jag bodde med dem och min trasslade.

OKEJRÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen i min familj förutom jag har facebook, däremot hittade jag tre av mina kusiner samt en farbror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Ingen i min familj förutom jag har facebook, däremot hittade jag tre av mina kusiner samt en farbror.

Häng ut farbrorn om han är gammal, dina kusiner är inte intressanta, unga människor är så tråkiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

Häng ut farbrorn om han är gammal, dina kusiner är inte intressanta, unga människor är så tråkiga!

Dessa kusinerna är 35, 32 och 31 år gamla. Räknas det som gammalt eller ungt?

Här är iaf min farbrors profilbild. Tråkig, jag vet. Ingen aning om vad det ska föreställa.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Här är iaf min farbrors profilbild. Tråkig, jag vet. Ingen aning om vad det ska föreställa.

Barn som gillar Tele2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Dessa kusinerna är 35, 32 och 31 år gamla. Räknas det som gammalt eller ungt?

Rätt gammalt för att vara kusiner till någon här men jag tycker ändå att vi borde hålla oss till dom i generationen över oss...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

"Hej, jag vill se cooool och ungdomlig ut fast jag är 40+. [smile]" [zzz]

Min mor kör på lite samma tema. Min far vet knappt vad internet är [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mams har samma profilbild på Facebook som hon har på skylten till sitt kontor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen av mina föräldrar profilerar sig öht på internet.
Det enda mamma gör på nätet är typ betalar räkningar och köper fårn adlibris. Ungefär samma med farsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, pappa var visst omtyckt av sina elever[tard]...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varken mina föräldrar eller mor-/farföräldrar har facebook [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varken mina föräldrar eller mor-/farföräldrar har facebook


   
SvaraCitera
Åtta

Image

"Med digitala bilder menar man väl bilder man framkallat och sedan scannat in, eller hur?"

Image

"Jag är Åttas pappa, men har varken laddat upp någon profilbild eller godkänt honom som min vän."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

"Jag är Åttas pappa, men har varken laddat upp någon profilbild eller godkänt honom som min vän."

aw [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina föräldrar vet inte ens vad facebook är [zzz]


   
SvaraCitera