Aviseringar
Rensa alla

Trädgårdshörnan


Ämnesstartare

Hejsan svejsan jag hittade ingen passade forumsdel så jag tog Ö.D.

I denna tråd så diskuterar vi det gröna livet jag börjar med en börjare (skoja ha ha inga börjare i en TRÄDGÅRDSTRÅD för börjare är kött man kan inte odla kött kanske i framtiden men då lever vi inte)
jag har en undran jag tänkte plantera på min balkong vilken blomma tycker DU är finast?

syftet med tråden är texten som är i fetstil ignorera resten jag flygde iväg med my thougts


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

orchideer är vackrast men jag har hört att de är svåra att hantera och jag är ingen bra hanterare kan knappt hålla mina hus djur vid liv så jag behöver en enkel VÄXT.

gillar färger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

jag har en undran jag tänkte plantera på min balkong vilken blomma tycker DU är finast?

Rosor? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

behöver en enkel VÄXT.

Tänkte samma.. hoppas du får finna svar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Rosor? [cute]

rosor är 'helt okej snygga' men tråkiga, & sjukt svåra att hantera på en balkong. de typ dör på en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tack ändå, uppskattas MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

de typ dör på en gång

vet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

vet [cry]

Dold text: NFA, erru mod!??!?

härligt.


   
SvaraCitera
Åtta

Det finns en hängväxt som heter Niotunga, Tiotunga eller nåt sånt. Den går att plantera i t.ex. en ampel eller direkt i blomlåda, och är väldigt blåsttålig ifall det är ett problem för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar blommor, inne-blommor främst, men även vilda.

Dock inte maskrosor, de är ett otyg, man kan ta bort dem med en sån där pinne man sticker ner över blomman, vrider om, och rycker upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera