Aviseringar
Rensa alla

Träff hos Liebestraum 4/11


Ämnesstartare

City Mormor:

Nä, det har jag inte!

Då är det på tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är rätt sugen på att komma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir det logdans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

blir det logdans?

om så önskas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan kanske komma
är intresserad av att veta vilken skogsby det gäller


   
SvaraCitera

Meh. Då kommer jag inte. Fast det hade jag nog inte gjort ändå. Fredagen innan högskoleprovet, också, vem vill förtära alkohol då... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som inte är dålig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är för pissnödig den dagen.


   
SvaraCitera

Kommer inte. Kommer till Örebro veckan efter. Och då får ni inte träffa mig. Ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta man hinner till örebro innan kl 16 om de är vardag liks, du skulle tagit en lördag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ofta man hinner till örebro innan kl 16 om de är vardag liks, du skulle tagit en lördag

På lördagar kan man typ inte ta sig vidare från örebro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

På lördagar kan man typ inte ta sig vidare från örebro

aha jobbit[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bah, jag som åker till Göteborg precis den dagen, och jag som till och med bor nära dig och allt [sad]

fast ni vill väl ändå inte träffa mig, är inte etablerad umare!!![cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du har blivit väldigt konstig på senaste fisken. minns att jag till och med var lite tänd på dig som var så mystisk. Och nu; horar runt som vilken tonåring som helst.

Besvikelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Bah, jag som åker till Göteborg precis den dagen, och jag som till och med bor nära dig och allt [sad]

Dåligt. Hur nära? [wink]

Dåren:

tycker du har blivit väldigt konstig på senaste fisken. minns att jag till och med var lite tänd på dig som var så mystisk. Och nu; horar runt som vilken tonåring som helst.

Lever det medicinerade livet och försöker utforska nya områden, men är fortfarande relativt mystisk.


   
SvaraCitera