Aviseringar
Rensa alla

träffa andra


Ämnesstartare

Någon som har tipps på något bra ställe där man kan träffa andra homosexuella?


   
Citera

Beror nog på vart du bor.


   
SvaraCitera

I helvetet.


   
SvaraCitera

göteborg


   
SvaraCitera

Hej unik..jag är själv inte homosexuell..homosexuella finns ju överallt..precis som hetero-sexuella..så det änklaste sättet måste va i vanliga livet..vardagen. Det är där man lär känna människor..oavsett sexuella preferenser..där skulle jag satsat på att leta om jag var du..*ett litet tips bara*


   
SvaraCitera

UMs chatt, där hänger alla homosexuella [wink]


   
SvaraCitera

Kom på platser där man kan träffa människor i överhuvudtaget i syfte av vänskap eller kärlek och kom och tala om för mig...


   
SvaraCitera

unik_:

Någon som har tipps på något bra ställe där man kan träffa andra homosexuella?

Allt beror ju på var du bor. Om du bor i en någorlunda civiliserad stad kanske RFSL finns där och deras lokalföreningar brukar anordna aktiviteter av olika slag, alltifrån workshops, kurser och samtalsgrupper till fest- och fikakvällar. Om du inte har kollat upp RFSL redan (vilket jag emellertid antar att du gjort), så kan du alltid gå in på http://www.rfsl.se.

Bor man i en lite mindre stad, eller i ett samhälle där det inte finns någon given "samlingspunkt" för homosexuella, kan man alltid ta internetet som sådant till hjälp. På Qruiser kan man hitta människor som kommer från samma ort som en själv och med dem skulle du ju kunna försöka knyta kontakter.

Ett alternativ är annars att flytta, men då bör man nog ha andra anledningar än bara att skaffa nya homosexuella vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

I helvetet.


   
SvaraCitera

XTYLE:

oggelgoggel: I helvetet.

Din jävla tönt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Din jävla tönt [tired]

Anmäld. [no-no]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Anmäld. [no-no]

Ok, det var det värt.


   
SvaraCitera

typ UM och SSU.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Qruiser. [smile]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Qruiser.

Det är ju stället där man söker efter ytliga sexkontakter ju...rekomenderar inte qruiser/QX för att hitta en pojk/flickvän...[cute]


   
SvaraCitera