Aviseringar
Rensa alla

träffa en kille förut; efterlysning


Ämnesstartare

eller ah han envisades med att prata med mig och jag ba eh okej??? kan du sluta röka mej i fejset din jävla äckel?????

nä okej d sa jag inte
nu kommer jag till poängen:
det kändes så instinktivt som att han var umare. Satt och fick mer och mer typ ångest över att fan han är säkert umare [mad]

Finns det nån umare som ursprungligen kommer från linköping, pluggar på öland och pratar någon dialekt som snarast går att likna vid lidingö-språk???

Är 196 (ett stort plus och den behöver nog alla plus den kan få :S) och blond och jag minns inte vad den heter. Nåt på a.


   
Citera
Ämnesstartare

Det var nog inte jag.. Skulle nog minnas det då. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ofta [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha visste väl att det var du postorderhrr!
ledsen för att jag rökte dig i facet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

el asså okej om du läser det här du mysterious man jag satt och lyssnade på idag så kanske jag bör säga att du inte var asjobbig, jag ville bara ha kram av några andra som jag kände så ville eg springa iväg till dem men kändes konstigt eftersom duy flyttat till mig precis. Du är säkert sketasnäll och sådära bara att jag ej va in the mood. Kram. Du kramades mysigt!!!

Känner mig jättetardig och sådär nu, den är säkert inte ens umare.
Paranoid är vad jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men ofta

men sluta, sanning ju. Och fick dåligt samvete nu över att jag tycke den va asjobbigf [sad]

S3ON:

Det var nog inte jag.. Skulle nog minnas det då

mh tror d är du
jag o vän stack därifgrån och då springer du dirr till 1 dator och ba MÅÅÅSTE IN PÅ UM <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

jag o vän stack därifgrån och då springer du dirr till 1 dator och ba MÅÅÅSTE IN PÅ UM <3

Så kan det ha varit.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din besrkivning av honom stämmer in ganska bra på meöy[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

din besrkivning av honom stämmer in ganska bra på meöy

du är ey blond och blåögd och blekfis [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

du är ey blond och blåögd och blekfis

aha oj :I, läste helt fel [crazy]


   
SvaraCitera