Aviseringar
Rensa alla

Träffa en kille


Ämnesstartare

isola:

Haha tänkte typ samma. Att det var Gunnar 53 egentligen liksom.

Jag har sett han på bild och klipp, så tror lixom inte att han är någon våldtäcksman och han beter sig inte som en heller, haha


   
SvaraCitera

Killen kanske är blyg,nervös eller osäker. Men har han sagt "visst" angående en träff så kan man bara tolka det som att du har grönt ljus på att bestämma när och vart. Föreslå en plats och tid, se om det funkar för honom. Så enkelt är det. 🙂


   
SvaraCitera

j0h4nna:

våldtäcksman och han beter sig inte som en heller, haha

ofta våldtäktsmän som raggar tjejer på internet beter sig som våldtäktsmän


   
SvaraCitera

S3ON:

våldtäcksman

j0h4nna:

våldtäcksman

Omg. Våldtäktsman.

j0h4nna:

han beter sig inte som en heller

Om det nu skulle vara Gunnar 53 så vill han ju inte att du ska fatta att det är Gunnar 53.

(Annars så frågar du rakt ut NÄR ni ska ses. Jag hade samma problem, slutade med att vi råkade vara i samma stad några gånger, men ingen tog initiativ och hälsade på den andre.)


   
SvaraCitera

Stringburka:

? Det är ju bara en timme bort, med kollektivtrafik! Två om du har riktigt pissiga bussar.

Jag vet, jag åker buss och tåg men ändå jobbigt i längden. Det tar 50 minuter så ganska bra ändå kanske.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Jag vet, jag åker buss och tåg men ändå jobbigt i längden. Det tar 50 minuter så ganska bra ändå kanske.

Tycker 5-6 mil är en lagom sträcka. Bor man i samma stad så träffas man ju jämt och tröttnar lätt på varandra, och bor man för långt borta träffas man för sällan.
Fast visst är man väldigt kär, som du verkar vara, är det väl helt förståeligt att du tycker det är jobbigt att inte kunna vara med honom hela tiden. Men tycker ändå du ska vara glad att det inte är långdistans, för såna som har det är det nog riktigt förjävligt för. [smile]


   
SvaraCitera