Aviseringar
Rensa alla

Träffa exet, hur bör jag bete mig?


ta med dig en ny flickvän som är mkt sexigare!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Behandla henne som vem som helst. Hälsa och kanske fråga hur det är. Ni behöver ju inte umgås och prata konstant med varandra under hela kvällen, för då kan det kännas stelt och konstgjort bara, men jag tycker inte att det är en så bra idé att ignorera henne. Ni har trots allt ett förflutet ihop.

Okej ja det är sant som du säger. Men jag kan ju säga att hon varit jäkligt svinig mot mig - vi gjorde slut på grund av att hon var otrogen vid ett tillfälle. 5 dagar efter vårat slut strulade hon en ny kille. Och det sjuka är att jag fortfarande har känslor och älskar henne.

Vet bara inte om man ska undvika henne eller vara sjyst mot henne nu när vi kommer ses. (Med tanke på det hon gjort.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VVikingen:

Vet bara inte om man ska undvika henne eller vara sjyst mot henne nu när vi kommer ses. (Med tanke på det hon gjort.)

Okej inte schysst gjort av henne men vad skulle du egentligen vinna på att inte vara schysst mot henne själv? Jag tycker att du ska visa henne att du inte är en sådan person som behandlar sitt ex dåligt.

Tror du att hon kommer dra upp något om ert förhållande ni hade då?


   
SvaraCitera

VVikingen:

Vi gjorde slut för cirka 3 månader sedan, hon har varit väldigt ignorerande och jag har jagat henne kan man väl säga, ringt och skickat mess som en galning.

Varför jagar du X:et?
För att komma vidare i livet måste man avsluta all kontakt som finns. Jag är också singel sedan 3 månader tillbaka och jag blockar henne direkt, tar bort vänner, bilder sms, byter nummer ALLT för att gå vidare. Inge kul att ha ett jobbigt X i vägen om man vill göra annat, borde du också göra. BÄttre sent än aldrig?


   
SvaraCitera

VVikingen:

hur jag ska bete mig? Ska jag man prata som vanligt med henne, ska jag ignorera henne så gott det går eller vad gör man?

För att kunna gå vidare i livet (för ni tog slut för en anledning) så bör man undvika kontakt för att väcka knasiga känslor eller jobbiga minnen. Det bästa vore att inte träffa henne alls men eftersom det blir fest och ni båda är där så..
Minimal ögonkontakt, prata inte med henne, undvik till det fullesta utan att vara för "ignorerande" så alla andra störs.

VVikingen:

Jag har fortfarande känslor för henne.

Du må ha känslor kvar men genom att begrava dem så som jag gör med mina så går det lättare.
För vad som än hände som gjorde att det tog slut mellan er så förtjänar hon inte en andra chans/kontakt med dig.
Lycka till!


   
SvaraCitera

chickibull ljuger, han har aldrig sett en vagina.

Men ON TOPIC DÅRÅ
beroende på känslor osv skulle jag nog undvika och ha så lite kontakt som möjligt. Hur många kommer ni vara ungefär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

beroende på känslor osv skulle jag nog undvika och ha så lite kontakt som möjligt. Hur många kommer ni vara ungefär?

Okej. Det kommer nog att vara.. kanske 8 pers.

Linus_89:

Varför jagar du X:et?
För att komma vidare i livet måste man avsluta all kontakt som finns.

Jag har jagat henne, det är just nu de senaste veckorna som det har blivit bättre och jag har klarat mig utan henne. Är inte efter henne längre, har avslutat all kontakt för tillfället.

Nian3:

Tror du att hon kommer dra upp något om ert förhållande ni hade då?

Vet ej, 50/50 på den. Kanske hon drar mig åt sidan för att säga något, kanske jag gör det.


   
SvaraCitera

VVikingen:

Jag har jagat henne, det är just nu de senaste veckorna som det har blivit bättre och jag har klarat mig utan henne. Är inte efter henne längre, har avslutat all kontakt för tillfället.

Okej, men dumt att du gjorde. Gjort är gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jo nu ångrar jag ju det, men som sagt gjort är gjort. Jag har nu insett att hon fan inte förtjänar mig, och att hon är en riktig bedragare. Lik förbaskat har jag genom åren byggt upp stor kärlek till henne som jag nu försöker riva ner och göra mig av med. Sorgligt!


   
SvaraCitera

VVikingen:

Okej. Det kommer nog att vara.. kanske 8 pers.

ja men då behöver det ju inte bli stelt och så. Se till att ha folk runt dig hela tiden så ni inte blir ensamma (skulle jag nog göra iaf pga känner ytterst sällan att jag behöver prata med ett ex som är uppenbart argt/besviket på mig)


   
SvaraCitera

Blitzen:

Skäm bort henne med nya spännande köksredskap!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Ja men då behöver det ju inte bli stelt och så. Se till att ha folk runt dig hela tiden så ni inte blir ensamma

Yes, ska nog köra på det. Fokusera på de andra som är där och undvika henne så gott det går.(Pratar hon med mig så kommer jag nu naturligtvis snacka med henne med.)


   
SvaraCitera

VVikingen:

Yes, ska nog köra på det. Fokusera på de andra som är där och undvika henne så gott det går.(Pratar hon med mig så kommer jag nu naturligtvis snacka med henne med.)

låter bra 🙂 Kommer nog gå fint ska du se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VVikingen:

Vet ej, 50/50 på den. Kanske hon drar mig åt sidan för att säga något, kanske jag gör det.

Okej men jag tycker att du ska uppträda schysst mot henne. Undvik att bråka utan tala lugnt, men säg samtidigt vad du tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fresht.. vi snackade inte med varann på hela kvällen men typ 5min. innan hon skulle åka hem så gick vi undan för att prata med varandra. Jag försökte prata om hur jag kände och ville veta hur hon kände om allt, fick knappt ur henne något. Hon pratar i gåtor.

Fyfan vilken skit.


   
SvaraCitera