Aviseringar
Rensa alla

träffa någon från internet i verkligheten..


Ämnesstartare

har snackat med en kille (21 år) ett bra tag på msn, "träffades" på en dejtingsajt pinsamt nog.. [blush] och nu planerar vi på att träffas på riktigt..

1. men vart?! jag tänker då verkligen inte åka hem till honom. är det en dum idé att åka in till närmsta stad (som varken han eller jag kan särskilt bra) o träffa honom där? vad gillar ni killar att göra på första dejten?

2. några av mina kompisar säger åt mig att absolut inte träffa honom ensam första gången, men kan man verkligen åka med en kompis/syster på första dejten? vad kan man hitta på i så fall? det borde väl bli helknäppt?.. [shake]

3. är inte alltid jättepratig av mig när jag träffar nya killar som är bara lite eller mkt intressanta, något förslag på hur man bär sig åt? antar att jag blir nervör eller nåt..

bara seriöra svar tack!


   
Citera

sheltiegirl:

vad gillar ni killar att göra på första dejten?

knulla som fan


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

är det en dum idé att åka in till närmsta stad

sheltiegirl:

absolut inte träffa honom ensam första gången

Det är rätt bra att gå runt i stan med varandra, om inte café eller om man bara tycker om att gå en promenad tills man känner att det börjar klicka.

Om ni är i stan med en massa människor runt omkring er så är det inte så viktigt att ta med sig en kompis.


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

vad gillar ni killar att göra på första dejten?

vad tror du?[wink][wink]


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

1. men vart?! jag tänker då verkligen inte åka hem till honom. är det en dum idé att åka in till närmsta stad (som varken han eller jag kan särskilt bra) o träffa honom där? vad gillar ni killar att göra på första dejten?

spela tvspel alternativt se miyazakifilmer;@

sheltiegirl:

3. är inte alltid jättepratig av mig när jag träffar nya killar som är bara lite eller mkt intressanta, något förslag på hur man bär sig åt? antar att jag blir nervör eller nåt..

det indiska folkkriget.

sheltiegirl:

2. några av mina kompisar säger åt mig att absolut inte träffa honom ensam första gången, men kan man verkligen åka med en kompis/syster på första dejten? vad kan man hitta på i så fall? det borde väl bli helknäppt?.. [shake]

alltså nej, träffar du någon på offentlig plats och inte följer honom hem/ut i skogen så är risken ganska liten.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

alltså nej, träffar du någon på offentlig plats och inte följer honom hem/ut i skogen så är risken ganska liten.

"Nejmen, följ med lite här, det finns ett träd här borta jag vill visa dig."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

50% chans att han våldtar dig [sad]


   
SvaraCitera

Nachac:

"Nejmen, följ med lite här, det finns ett träd här borta jag vill visa dig."

det finns ett jättemysigt fik här ute i skogen[wink]


   
SvaraCitera

Slashy:

50% chans att han våldtar dig [sad]

[tard]


   
SvaraCitera

fast iofs är jag not the one to talk här.

när jag var fjorton och träffade min första internetmänniska hade jag en kökskniv i ett sidofack på min väska.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

det finns ett jättemysigt fik här ute i skogen[wink]

Funkar nog bättre.


   
SvaraCitera

Nachac:

Funkar nog bättre.

ska vii studera fjärilslivet här ute[wink]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ska vii studera fjärilslivet här ute[wink]

Leka kurragömma? Du håller för ögonen och räknar till 100 så...gömmer jag mig under tiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheltiegirl:

något förslag på hur man bär sig åt? antar att jag blir nervör eller nåt..

[no-no] [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Om ni är i stan med en massa människor runt omkring er så är det inte så viktigt att ta med sig en kompis.

tack! precis vad jag tyckte oxå.


   
SvaraCitera