Aviseringar
Rensa alla

Träffa någon på ett uteställe


Ämnesstartare

Är det någon som haft någon bra erfarenhet av att träffa en kille på ett uteställe, dvs om det har lett till ett förhållande?

Jag har alltid haft bilden att man inte kan träffa någon på ett uteställe mer än fylleragg men i helgen träffade jag en sååå fin kille. Han verkade ändå mer seriös på något sätt. Vi gick hem till honom och hade lite sex men sa båda att det kändes som vi borde lära känna varandra lite först. Så vi slutade med sexet och pratade istället. Han sa att jag verkade vara flickvänsmaterial 😛 men är det bara något killar säger, men vrf isåfall om man inte menar d o kunde fått mer sex?..


   
Citera
Ämnesetiketter

Lily89:

men är det bara något killar säger, men vrf isåfall om man inte menar d o kunde fått mer sex?..

Han kanske inte tyckte att du var skön och ville inte sexa mer! 😀


   
SvaraCitera

Man går inte ut för att hitta en flickvän, killar går ut för att supa & dra hem en tjej som man ligger med & sen är det färdigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol hängtuttar


   
SvaraCitera

beror nog på hur pass nykter man är när man träffar personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Han kanske inte tyckte att du var skön och ville inte sexa mer! 😀

Han sa att jag var skön 😛 hade han inte tyckt det så hade han ju inte behövt säga något om det..

göteborg_:

Man går inte ut för att hitta en flickvän, killar går ut för att supa & dra hem en tjej som man ligger med & sen är det färdigt.

Du kanske gör så, och många andra killar.. men inte att alla killar skulle tänka så, kanske att dom gör det till en början men sen inser dom att dom träffat en bra tjej??

dödgrävarn:

lol hängtuttar

what :S???

isola:

beror nog på hur pass nykter man är när man träffar personen

Joo det e sant.. Ingen av oss var ju direkt nyktra men vi har haft kontakt via sms nu efteråt också så det kan ju bara vara ett bra tecken!


   
SvaraCitera

Lily89:

Joo det e sant.. Ingen av oss var ju direkt nyktra men vi har haft kontakt via sms nu efteråt också så det kan ju bara vara ett bra tecken!

jadå, kan det säkert vara


   
SvaraCitera
smisk

Har aldrig träffat någon öht som vill ha något seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag träffade min pojkvän ute, and its pretty serious[wink]


   
SvaraCitera

Lily89:

Jag har alltid haft bilden att man inte kan träffa någon på ett uteställe mer än fylleragg

Det beror på, en del tjejer blir bara fylleragg, men ibland hittar man såna som är värda att hålla fast vid - att ni inte bara sexade utan umgicks är ju ett bra tecken, och att ni smsar fortfarande är ett annat tecken. Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

what :S???

Ja, du har säkert riktiga mormoslökar. Typ såna man kan hänga på ryggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagvetvälinte:

jag träffade min pojkvän ute, and its pretty serious

[smile] så det finns hopp.. men hur gick alltihopa till? om du orkar berätta :P..

Anarkandi:

att ni inte bara sexade utan umgicks är ju ett bra tecken, och att ni smsar fortfarande är ett annat tecken. Lycka till

Ja det tycker jag också att det är [smile]. Men det är ändå svårt att veta. Han ville mest ha en massa bilder (mms) sen har han skrivit efter det också men han skriver så kortfattat :P, kanske är typiskt killar.. Men vi kommer ingenvart liksom, när bör man fråga om vi kan ses o sånt?

dödgrävarn:

Ja, du har säkert riktiga mormoslökar. Typ såna man kan hänga på ryggen

wtf? [shake].. bara lägg ner!


   
SvaraCitera

I rly doubt it.. ppl you meet on the floor generally just want sex
but hey, this guy seems to have some potential!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

wtf? [shake].. bara lägg ner!

Så uppenbart att jag har rätt
[zzz]


   
SvaraCitera

Vill man ha någonting seriöst så knullar man inte killen vid första mötet, speciellt inte på ett uteställe och om ni båda är fulla.
Då är du inget flickvänsmaterial, snarare "fitta".

Så det är mitt tips till dig om du är ute efter någonting seriöst, sära inte på benen på en gång. Om du bara vill ha sex så keep going! [y]


   
SvaraCitera