Aviseringar
Rensa alla

Träffa nya kontakter på internet.


Ämnesstartare

Någon som vet några bra internet sidor där man kan bli medlem & lära känna nya människor?

Facebook börjar bli väldigt tråkigt, och jag är väldigt uttråkad just nu, haha.

Skulle vara kul att lära känna lite nytt folk. Och internet brukar ju vara ett bra sätt [bigsmile]


   
Citera

ungdomar.se


   
SvaraCitera

Ja om jag precis hade ansträngt mig och reggat mig här så hade ju jag kanske provat här. Sen är ju dom flesta här muppar men dom är det på ett jävla intressant och bra sätt. Den typen av muppar som gillar att diskutera både onani samt Marx,Leonard Cohen och andra spännande judar.


   
SvaraCitera

dazed:

åde onani

*känner mig lite utpekad pga mensonani-tråden*[blush]


   
SvaraCitera

isola:

*känner mig lite utpekad pga mensonani-tråden*

Inte direkt den första inom kategorin onani här då kanske även om du nog var först och nischade dig på det där viset och det fanns väl lite i huvudet på mig


   
SvaraCitera

dazed:

Inte direkt den första inom kategorin onani här då kanske även om du nog var först och nischade dig på det där viset och det fanns väl lite i huvudet på mig

Måste blygsamt inflika att mensonani är dottertråden till hur ofta onanerar du ja [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Måste blygsamt inflika att är dottertråden till ja

Allt hänger ihop, vi är alla en, även dom som är forumtrådar hör ihop. När vi krigar med andra forumtrådar krigar vi med oss själva. Vi är alla ett gemensamt samvete som uttrycker sig subjektivt, det finns ingen död, livet är bara en dröm och vi är vår egen fantasi.


   
SvaraCitera

dazed:

Allt hänger ihop, vi är alla en, även dom som är forumtrådar hör ihop. När vi krigar med andra forumtrådar krigar vi med oss själva. Vi är alla ett gemensamt samvete som uttrycker sig subjektivt, det finns ingen död, livet är bara en dröm och vi är vår egen fantasi.

Mm vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn


   
SvaraCitera

isola:

Mm vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Mm vilket härligt kontinuerligt samtalshelvete vi har haft i uppstyckade små enklaver på sistone, vi löser alla dom stora frågorna känner jag, en hel filosofvärld kommer att drabbas av akut arbetslöshet om vi bara får gå off topic ett par gånger till. [cool]


   
SvaraCitera

Jag har träffat folk från här (och dess tidigare inkarnationer), lunarstorm (finns inte mer), från qruiser ([bigsmile]), från diverse anglofona forum...


   
SvaraCitera

dazed:

Mm vilket härligt kontinuerligt samtalshelvete vi har haft i uppstyckade små enklaver på sistone, vi löser alla dom stora frågorna känner jag, en hel filosofvärld kommer att drabbas av akut arbetslöshet om vi bara får gå off topic ett par gånger till. [cool]

Vår bok skulle sälja som smör känner jag


   
SvaraCitera

isola:

Vår bok skulle sälja som smör känner jag

Kärnvapen och mensonani: dazed och isolas korrespondens i urval
NY Times Best Seller List here we come


   
SvaraCitera

dazed:

Kärnvapen och mensonani: dazed och isolas korrespondens i urval
NY Times Best Seller List here we come

Din bröstjämförelse med kärnvapen måste finnas med. Föreställer mig en mensonanipollbild på baksidan.


   
SvaraCitera

isola:

Din bröstjämförelse med kärnvapen måste finnas med. Föreställer mig en mensonanipollbild på baksidan.

Okej ja en poll som visuell representation av den tråden är väl det politiskt korrekta alternativet.


   
SvaraCitera

dazed:

Okej ja en poll som visuell representation av den tråden är väl det politiskt korrekta alternativet.

Ja men då med ärliga svar. Tyckte ej att de verkade så ärliga. Nöden har ingen lag som man säger. [sad]


   
SvaraCitera