Aviseringar
Rensa alla

Träffa nya vänner, hur?


Ämnesstartare

Jag har för tillfället inte så många kompisar men skull väldigt gärna vilja känna några ny i min ålder men jag vet inte riktigt hur. Därför undrar jag om nån av er som läser detta vet vad jag kan göra för att skaffa nya vänner i min klass, skola, eller helt enkelt som bor nära mig. 🙂


   
Citera

Fritidsaktiviteter är skitbra! Om en spelar någon sport, är politiskt engagerad, what ever; så är det ett bra sätt att få nya kompisar på (ett plus är att en har något att prata om)
Sen kan man träffa kompisars kompisar, många av dem jag står väldigt nära idag med träffade jag genom andra kompisar, så det kan väll vara ett tips.


   
SvaraCitera

Registrerad:
Jag har för tillfället inte så många kompisar men skull väldigt gärna vilja känna några ny i min ålder men jag vet inte riktigt hur. Därför undrar jag om nån av er som läser detta vet vad jag kan göra för att skaffa nya vänner i min klass, skola, eller helt enkelt som bor nära mig. 🙂

var mer öppen.
hur du är det, då måste du vara dig själv från hjärtat


   
SvaraCitera

Prata och var glad, skaffa ett extrajobb 


   
SvaraCitera

jättebra fråga! jag tror att du kmr komma i kontakt med dina klasskamrater i skolan hur du än gör, prata och va dig själv osv :---)

jag går ofta i tankegångarna "den personen skulle jag vilja ta och lära känna bättre" osv men sen vet inte hur jag ska kunna göra plats för människan? har ni svårt för att göra plats för nytt folk i era liv?


   
SvaraCitera