Aviseringar
Rensa alla

Träffa partner


Ämnesstartare

patrick bateman:

Ingen som har sagt att du behöver läsa mina trådar. Jag är på ett sånt här humör nu. 

Jobbigt 🙁 känner igen det lite Rodnar

shiet, du är en riktig människokännare du! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: shiet, du är en riktig människokännare du!

Japp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ingen som har sagt att du behöver läsa mina trådar. Jag är på ett sånt här humör nu. 

Det var inte meningen att du skulle tolka det på något drygt eller hatiskt vis, var mest ett konstaterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

ja himla mys blev det allt. det är tevepro. vem är du då?

tack! ja um är inte så dumt ändå! 

En rätt så ny snubbe här som börjar känna igen folket lite smått :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Det var inte meningen att du skulle tolka det på något drygt eller hatiskt vis, var mest ett konstaterande.

Lät jäkligt drygt om jag ska vara ärlig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Lät jäkligt drygt om jag ska vara ärlig. 

Felåt.


   
SvaraCitera
penja

Fkpaw:

En rätt så ny snubbe här som börjar känna igen folket lite smått :))

jaså där ser man. hoppas du kommer trivas bland oss umare! är jag oförskämd om jag frågar: hur gammal är du? är lite nyfiken på om det bara är väldigt unga som hittar hit numera. känns som det blivit så nu efter att sidan uppdaterades. vilket väl är den egentliga målgruppen. dvs ungdomar med funderingar, inte åldringar som ses då och då och dricker sprit. haha.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

jaså där ser man. hoppas du kommer trivas bland oss umare! är jag oförskämd om jag frågar: hur gammal är du? är lite nyfiken på om det bara är väldigt unga som hittar hit numera. känns som det blivit så nu efter att sidan uppdaterades. vilket väl är den egentliga målgruppen. dvs ungdomar med funderingar, inte åldringar som ses då och då och dricker sprit. haha.. 

Jag funderade själv på om jag platsade här eller inte men verkade ju va lite äldre här också. 21 är man o träffas o dricka sprit är jag rätt glad i:) men kom mest ihåg sidan för jag kollade här i gymnasiet nångång. Så sin teori kanske stämmer.


   
SvaraCitera
penja

Fkpaw:

Jag funderade själv på om jag platsade här eller inte men verkade ju va lite äldre här också. 21 är man o träffas o dricka sprit är jag rätt glad i:) men kom mest ihåg sidan för jag kollade här i gymnasiet nångång. Så sin teori kanske stämmer.

jodå, du platsar! hänger kvar folk här som är både några och flera år äldre än du 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänkte genast på en sån där liten gul, söt och fluffig sak som är vid liv, typ som sällskapsdjur.. Men antar att du menade en bit från en kyckling, typ filé. Eller det kanske var en hel kyckling fast död och redo att tillagas? Lr hade na kål på den lilla stackaren till sällskapsdjur?! Ledsen

En hel kyckling, död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig haft någon partner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook. Vi är från samma by och allt men han kontaktade mig via facebook, ingen direkt flirt utan mer vadagligt prat och intressen och liknande. Märkte nog ganska fort att vi gillade ungefär samma saker och hade sjukt roligt ihop över nätet och telefon. Bestämde träff och hängde en kväll ihop, och sedan dess har vi inte slutat att umgås. 


   
SvaraCitera

Har ingen just nu, men jag träffade mitt ex på chatroulette. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig började det när...nej jusste jag har ju ingen partner höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senaste partnern träffade jag genom UM. Fast känns så konstigt att säga så, för vi pratade aldrig på UM. Vi började prata på Facebook, sedan på Skype. Så vi visste ju vem den andre var pga UM men vi lärde känna varandra utanför UM då han redan började bli ganska inaktiv.


   
SvaraCitera