Aviseringar
Rensa alla

Träffa tjej på gym?


Ämnesstartare

Tjena! Har precis lagt märke till en sak, det är att jag tror att en tjej, som gymmar på samma gym som mig, gillar mig. Varför? Jo för att när jag tränar på maskinerna så är hon alltid på nån av maskinerna i närheten, och hon typ sneglar på mig hela tiden. Visst jag kollar tillbaka också men när vi får ögonkontakt så tittar hon snabbt bort.
Jag känner inte henne, jag vet inte vem hon är, hur gammal hon är, inte heller vet jag hennes namn. Men hon måste vara lika gammal som mig eller nåt år äldre för hon går på gymnasiet (har sett att hon haft en tröja från ett gymnasie) och jag går i ettan.
Eftersom jag tycker att hon är sjukt snygg/ söt så hade jag gärna velat träffa och lära känna henne, men jag vet ju inte om hon är intresserad av mig eller om det bara är random att vi är vid samma maskiner.
Hur hade jag kunnat typ få kontakt med henne? Bara starta en konversation är ju lite konstigt om man aldrig träffats förr eller?
Snälla hjälp! 🙂


   
Citera

följ efter henne hem, lämna ett mystiskt brev.


   
SvaraCitera

Är inte konstigt alls. Om man ser varandra ofta på gymmet brukar åtminstone jag heja och kanske småkonversera lite med några.

Nästa gång du ser henne, säg hej och fortsätt sedan med ditt. Efter ett par gånger så kan du prova att säga något mer. Fungerar fint. [y]


   
SvaraCitera

Brukar man inte just gymma på ett gym? att ragga på ett gym är lite fel arena.


   
SvaraCitera

Som pickaboo säger, säg Hej och fortsätt med ditt. Sen kommer allt naturligt! =)


   
SvaraCitera

Lyssna på herr Pickaboo's raggningstips, ja! [wink]


   
SvaraCitera

....är väll bara att prata med henne...


   
SvaraCitera

Följ med henne in i omklädningsrummet, garanterad succé! [party]


   
SvaraCitera

pendu:

Lyssna på herr Pickaboo's raggningstips, ja!

Det i kombination med rak skivstångsrodd och djupa böj framför henne är ett säkert kort. [ops]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Det i kombination med rak skivstångsrodd och djupa böj framför henne är ett säkert kort.

Här talar en man med erfarenhet av att få tjejer på fall.


   
SvaraCitera

Roll on:

katt

vilken söt avatar *raggar på um*


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vilken söt avatar *raggar på um*

det är ett kattdjur på din, gillar't. [love]


   
SvaraCitera

pendu:

Här talar en man med erfarenhet av att få tjejer på fall.

Ibland är jag iofs stressad och då är rohyphenol i vattenflaskan plus ett tomt omklädningsrum en bra lösning.

Dold text: Vad hemsk jag är [sad]


   
SvaraCitera

Roll on:

det är ett kattdjur på din, gillar't. [love]

ja! ska du inte tacka för komplimangen??


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ja! ska du inte tacka för komplimangen??

du tackade inte heller nu ju. [cute] men tack. är så oförskämd. [blush]


   
SvaraCitera