Aviseringar
Rensa alla

Träffa tjejen för första gången


Hur gick det? Om ni nu setts.


   
SvaraCitera
UGDE
 UGDE

Hej! 
Det var lite samma sak för mig och min nuvarande kille när vi skulle träffas första gången, vi hade dock turen att hinna bli lite bekväma med varandra medan vi fikade innan vi skulle ta bussen hem. Vi trodde att det skulle bli hur stelt som helst men allt bara flöt på hur bra som helst. Han skakade hand och presenterade sig när vi kom hem och sedan satt vi och pratade lite i soffan medan mamma lagade mat. 
Vid middagen blev det inte heller stelt utan vi pratade om hur vi firat nyårsafton (vi träffades den första januari) och vad man gjort under dagen! Sedan pratade vi lite om att resa och allmänt breda och öppna ämnen för att undvika att det skulle bli tyst.
Hoppas verkligen att det går bra för er!


   
SvaraCitera
Gifted

S3ON: vem fan vill träffa föräldrarna direkt liksom

Jag har inte träffat min tjejs föräldrar än - och vi är gifta 🙂


   
SvaraCitera

Gifted:

Jag har inte träffat min tjejs föräldrar än - och vi är gifta 🙂

Är de 'annorlunda'? 


   
SvaraCitera
Gifted

S3ON: Är de 'annorlunda'?

Det är väl ovanligt skulle jag tro...


   
SvaraCitera

Gifted:

Det är väl ovanligt skulle jag tro...

Ja, räds du för hennes föräldrar?


   
SvaraCitera
Gifted

S3ON: Ja, räds du för hennes föräldrar?

Nej, men vi bor i USA, och de bor i Kina, och vi har inte riktigt haft tid att åka dit än. Sedan så talar de inte engelska, och jag pratar inte mandarin...


   
SvaraCitera

Gifted:

Nej, men vi bor i USA, och de bor i Kina, och vi har inte riktigt haft tid att åka dit än. Sedan så talar de inte engelska, och jag pratar inte mandarin...

Då är det givetvis förståeligt. 


   
SvaraCitera
FR1H3T

Ta hand, det är anständigt. Läs på lite nyheter inann och diskutera det med mamman 🙂 Det brukar jag alltid göra när jag ska spendera tid med lite äldre folk och vuxna. Pratade t.ex senast om militärkuppen i Turkiet när jag var fast med en äldre her på bussen.


   
SvaraCitera