Aviseringar
Rensa alla

Träffa tjejen!


Ämnesstartare

Tjena! Jag ska nu til helgen träffa en tjej jag snackat ganska mycket med. Vi har aldrig träffats irl, men eftersom vi bara bor 2 mil ifrån varandra så har vi nu bestämt oss för att träffas.
Jag är ganska nervös inför detta, och tänkte höra med er om ni har erfarenheter kring detta?
Tänk så är personen inte alls som man tänkt, eller att hon inte typ gillar mig. Tänk så är hon socialt retarderad eller något sånt! :/
Man vet ju aldrig riktigt vilken person det är som dyker upp!
Så, har detta hänt er någon gång? Har ni träffat en person som ni trodde var helt underbar, som visade sig vara helt konstig eller liknande?


   
Citera

har träffat personer jag pratat med ett tag. alrig blivit besviken.


   
SvaraCitera

men klart du ska vara beredd på att det kan hända. då är det väl bara att säga det.


   
SvaraCitera

varje person jag har träffat över internet har visat sig vara lite....skumma i huvudet <.<

Fast kan ju bara haft otur.


   
SvaraCitera

makzter:

Tänk så är personen

En trettioårig snubbe med hängpung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va kul för dig! 🙂
Men liksom tänk om personen får en annan uppfattning om hur du är, och så när ni träffas så blir det helt konstigt.


   
SvaraCitera

man ska inte ha några förväntningar [crazy]


   
SvaraCitera

Flera gånger.
Därför har jag nu gett upp chattandet. Det blir bara fel.
Speciellt när min sarkasm är så långsökt, så människan jag snackar med inte förstår mig och tror att det är jag som är dum i huvudet.
Sen försöker man sitta och förklara vad man menade och så blir hela scenariot ännu mer dråpligt.

Gudbevars.


   
SvaraCitera

lägg in stöten direkt, ge henne en anledning att träffa dig en andra gång


   
SvaraCitera

Haha, varför fnissar jag så mycket åt RakatKadavers inlägg? Händer med jämna mellanrum. Ska sluta.

Men angående ämnet:

enhimmelskdrog:

har träffat personer jag pratat med ett tag. alrig blivit besviken.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

alrig blivit besviken.

så låga förväntningar..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk inte så mkt, tänk bara på vem hon är för dig nu och att de förmodligen bara blir bättre.


   
SvaraCitera

Tickstart:

så låga förväntningar..[blush]

man ska ha det [cute]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

man ska ha det [cute]

bitch, har riktit låga tankar om dej ska du veta1![blush]


   
SvaraCitera

mhm!!! troru ja bryr mig [blush]


   
SvaraCitera