Aviseringar
Rensa alla

Träffar man människor på onsdagar?


Ämnesstartare

Om jag sätter mig på Möllan ikväll och hinkar vin ensam, finns det någon som helst chans att jag träffar på någon trevlig människa då? Eller är sånt beteende bara okej om man gör det på fredagar/lördagar? [cute]

Lång historia om varför men jag känner mig iallafall onödigt ensam idag och att vänta tills helgen för att hitta någon som kan funka som plåster på såret känns outhärdligt länge [n]


   
Citera

Lillördag jue! [y][party]


   
SvaraCitera

finns iaf alkisar att prata med 🙂

Annars får du gärna komma hem till mig och baka bullar och dricka öl. Om du råkar ha vägarna förbi göteborg liksom.


   
SvaraCitera

vet inte vad du bor i för sorts bondestad men här super man onsdag fredag lördag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Annars får du gärna komma hem till mig och baka bullar och dricka öl. Om du råkar ha vägarna förbi göteborg liksom.

Damn 🙁 Rätt svårt att cykla ifrån Malmö till Göteborg idag, men en annan gång tittar jag lätt förbi, öl och bullar låter som en intressant kombination ^^


   
SvaraCitera

Fluorette:

Om jag sätter mig på Möllan ikväll och hinkar vin ensam, finns det någon som helst chans att jag träffar på någon trevlig människa då?

haha, är inte typ alla nattklubbarna öppet på onsdagar? jag vet att jag brukar gå på gigs på debaser men tror de har nattklubb även på onsdag (det är öppet idag, kollade efter). så rimligtvis borde folk finnas även på andra ställen [crazy][crazy][crazy]

detta känns så avlägset ifrån lund då t.ex. enda dagen "ingen" dricker eventuellt är måndagar.

EGOGIRL:

bondestad

[crazy] malmö [crazy]


   
SvaraCitera

Du hade kunnat få komma hit om du ville, bor utanför Lund. Har dock ingen alkohol [n]


   
SvaraCitera

Fluorette:

men en annan gång tittar jag lätt förbi, öl och bullar låter som en intressant kombination ^^

Gött det! Om du blir frisk från skånesjukan och vill flytta till världens vackraste stad har jag även ett rum att hyra ut. Så får du nära till bullarna också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papa Doc:

Du hade kunnat få komma hit om du ville, bor utanför Lund. Har dock ingen alkohol

Jag har. [cute] Kom hit vetja, så slipper jag betala bussbiljett


   
SvaraCitera

Fluorette:

Jag har. [cute] Kom hit vetja, så slipper jag betala bussbiljett

Vart i Malmö bor du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papa Doc:

Vart i Malmö bor du då?

Haha sorry men klart jag inte ger ut min adress på en hemsida som um [crazy] knappt jag vågar mig ut på möllan själv ens en gång ^^


   
SvaraCitera

Fluorette:

Haha sorry men klart jag inte ger ut min adress på en hemsida som um [crazy] knappt jag vågar mig ut på möllan själv ens en gång ^^

Hade räckt med att säga område, men ok.


   
SvaraCitera

Fluorette:

Om jag sätter mig på Möllan ikväll och hinkar vin ensam

e du alkis lr ??? [confused][confused]

Fluorette:

finns det någon som helst chans att jag träffar på någon trevlig människa då? Eller är sånt beteende bara okej om man gör det på fredagar/lördagar?

helt ärligt, brukar du få kontakt med mkt nya människor när du är ute på ett ställe som möllan? :S händer aldrig mig. är väl snarare om en polare kmr som har andra vänner med sig osv. men aldrig att man träffar helt nytt folk bara sådär random. hur gör man det utan att folk tror att man är krejzi_tjej


   
SvaraCitera

man måste inte alls vänta till helgen

gör vad du vill så länge det känns bra


   
SvaraCitera

onsdag är ju som vilken dag i veckan som helst ju.
förutom måndagar då de brukar ha den dåliga smaken att ha stängt [n]


   
SvaraCitera