Aviseringar
Rensa alla

Träffar man människor på onsdagar?


Fluorette:

Om jag sätter mig på Möllan ikväll och hinkar vin ensam, finns det någon som helst chans att jag träffar på någon trevlig människa då? Eller är sånt beteende bara okej om man gör det på fredagar/lördagar? [cute]

Jag kan tycka att de är roligare att gå ut en onsdag eller torsdag. Allt är lite mer chill, bartendern har ofta mer tid för att diskutera. Folk är inte ute för att ragga på samma sätt osv, så jag tycker det är mer chill.[smile]


   
SvaraCitera

internet:

[crazy] malmö [crazy]

ewwwwwwwwwwww [shake]


   
SvaraCitera

EGOGIRL:

vet inte vad du bor i för sorts bondestad men här super man onsdag fredag lördag

Vad bor du i för jäffla stad egentligen? här dricker man för att man vill, inte för att det är en speciell dag.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Vad bor du i för jäffla stad egentligen? här dricker man för att man vill, inte för att det är en speciell dag.

S.U.P.A
SToCKHoLMS uNGDoMaR PaLLaR aLKoHoL


   
SvaraCitera

EGOGIRL:

S.U.P.A
SToCKHoLMS uNGDoMaR PaLLaR aLKoHoL

jösses...


   
SvaraCitera

Budolicious:

jösses...

whats ya problem [confused]


   
SvaraCitera

EGOGIRL:

whats ya problem [confused]

iiiiiingenting.
Men söt slogan


   
SvaraCitera

Budolicious:

iiiiiingenting.
Men söt slogan

thanks babe 😉


   
SvaraCitera

EGOGIRL:

ewwwwwwwwwwww

malmö är sveriges bästa stad


   
SvaraCitera

internet:

malmö är sveriges bästa stad

jaså sj hör man ju bara en massa bråk o tråkiga demonstrationer om stället [confused]


   
SvaraCitera

EGOGIRL:

jaså sj hör man ju bara en massa bråk o tråkiga demonstrationer om stället

det är vackert, bra kulturliv, sjukt bra mat, bra blandning av folk, bra arkitektur i många områden, nära köpenhamn osv.


   
SvaraCitera

internet:

det är vackert, bra kulturliv, sjukt bra mat, bra blandning av folk, bra arkitektur i många områden, nära köpenhamn osv.

Ja, mys


   
SvaraCitera

Fluorette:

sorry men klart jag inte ger ut min adress på en hemsida som um

Vadårå?


   
SvaraCitera

Vet inte vad ni är för tramsiga facebookalkoholister, men går ut och super (ja, en park är "ut") gör man på måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och söndagar. På lördagar och fredagar stannar man hemma och super så man slipper jobbiga, fulla människor.


   
SvaraCitera