Aviseringar
Rensa alla

Träffat en tjej med som har kille =/ vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag träffade nyligen en tjej och en kompis som jag känner ganska väl som bor en bit ifrån mig, vi hade det mysigt och jättekul tillsammans när vi var med varandra, och jag har fått känslor för ena tjejen som även säger att hon gillar mig, vi gjorde vissa saker med varandra med. vi ska träffas snart igen då de ska hit igen..

Hon har Pojkvän! Men jag gillar henne väldigt mycket och hon säger att hon saknar mig med =/ Och vi kysstes/strulade och sånt där med.

Jag vet inte om det betydde något för henne men för mig betydde det ganska mycket då jag varit singel ett längre tag nu sen bara träffar man någon så prefekt och vacker tjej som gillade mig ..

Jag tänker på henne hela tiden men som sagt hon har pojkvän och vet inte om hon vill ha mig som mer än strul kompis..

Är det värt att försöka få det bli något??
Jag skulle lugnt åka den medellånga buss/tågresan för att få träffa henne ofta om det skulle vara så

Vad tycker ni man ska ta sig till? Det är jobbigt att tänka för mycket på det


   
Citera

varför vill man bli tsm med nån som är otrogen


   
SvaraCitera

Olycklig:

Jag tänker på henne hela tiden men som sagt hon har pojkvän och vet inte om hon vill ha mig som mer än strul kompis..

Är hon otrogen mot sin pojkvän är väl det ett ganska tydligt varningstecken..?


   
SvaraCitera

Det är okej, känslor bleknar alltid förr eller senare. Njut av dina känslor, gör vad du känner för. Det är hon som gör fel när hon medvetet är otrogen. Se bara till att aldrig bli tillsammans med henne, hon klarar uppenbarligen inte av att hålla sig till en person [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

varför vill man bli tsm med nån som är otrogen

Tickstart:

Är hon otrogen mot sin pojkvän är väl det ett ganska tydligt varningstecken..?

Jo jag förstår vad ni menar, Men dem har inte varit ihop så länge
och han är mysko mot henne med. Jag vet att jag troligen är osmart men jag vettefasen vad man ska tro =P tänk om hon gillar mig mer än honom och så, Det blir ju inte lättare utav att dem snart ska upp hit igen och jag tänker på henne en massa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Se bara till att aldrig bli tillsammans med henne

Jo det är antagligen det smartaste^^ men jobbigt att jag får så starka känslor varje gång jag träffar en tjej... heh


   
SvaraCitera

Olycklig:

Jo det är antagligen det smartaste^^ men jobbigt att jag får så starka känslor varje gång jag träffar en tjej... heh

Bara om du tvingar dig själv till att hålla dig till endast en tjej. Att bli kär enkelt är nog den egenskap jag uppskattar mest. Livet är så tråkigt när man inte är nykär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Att bli kär enkelt är nog den egenskap jag uppskattar mest

Att va kär är en jobbig egenskap när man inte kan träffa tjejen som man vill =P

jag är inte den där som håller på med massa tjejer samtidigt då jag mest är ute efter en relation, någon att göra glad/trösta och dela livet med..
Jag har ledsnat att springa efter tjejer då det för det mesta bara slutar att jag blitt kompis med dem ändå. det är inte ofta jag träffar nån som jag tycker är riktigt speciell


   
SvaraCitera

Olycklig:

Jag har ledsnat att springa efter tjejer då det för det mesta bara slutar att jag blitt kompis med dem ändå. det är inte ofta jag träffar nån som jag tycker är riktigt speciell

Och hon du träffar nu är speciell? Säker på att du inte bara är kär? Kärleken är blind, som det sägs.

Men det betyder inte att hon kommer att dela sitt liv med dig.


   
SvaraCitera

Farligt som fan. [no-no]


   
SvaraCitera

utmana den andra killen på fäktningsduell där vinnaren får tjejen[cool]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

varför vill man bli tsm med nån som är otrogen

för en gångs skull säger matilda väldigt, väldigt visa ord. ja precis vad jag skulle sagt helt enkelt.

varför vill du ha en otrogen slyna?!


   
SvaraCitera

lilasmet:

varför vill du ha en otrogen slyna?!

För att man slipper fundera över ifall hon är otrogen eller inte. [cool]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

För att man slipper fundera över ifall hon är otrogen eller inte. [cool]

jävligt god anledning! fel av mig också att anta att han vara monogam. [smile]


   
SvaraCitera

lilasmet:

jävligt god anledning! fel av mig också att anta att han vara monogam.

Haha precis! [bigsmile]


   
SvaraCitera