Aviseringar
Rensa alla

Träffat en tjej med som har kille =/ vad ska jag göra?


orcite

Ligg material..

Liksom.. Olycklig.. vem är du själv? Är du en skit?
Nej men seriöst.. Är DUUUUU skit?

Har du utbildning?
Har du jobb?
Har du egenlägenhet/möjlighet till det?
Har du en familj bakom ryggen?
Är du snäll?
Är du pålitlig
Har du humor?

osv.. det är ju onekligen, bra kvaliteer ellerhur..

Men.. om du har allt detta och mer..
Vet du vad det säger till omvärlden om dig själv om du skulle ta en sådan tjej?

Att du är skit.

Som en man, hade du kunnat säga till henne nu att det ni gör är fel och att det inte kan fortsätta så. Vill hon försöka med dig så får hon göra slut först.
Även så, ser hon absolut inte ut som framtidsmaterial.. Kanske är.. man vet alldrig men ser inte ut.

Annars så tar du och bara knullar skiten ur henne och låter henne vara otrogen och du utnjutjar henne för hon är en otrogen tjej..

Hade du... om du var en kille som är bra. Som med sånna kvaliteer som vi nämnt..
Hade du blivit tillsammans med en tjej som har kött sår i fittan pga för mycket stora kukar och samlag?

Hade du blivit tillsammans med en tjej som dödat sitt eget barn?

Hade du blivit tillsammans med en tjej som är otrogen med flera när hon har en pojkvän?

Osv..

"jooo... jag har ju varit singel rätt länge..." FAIL!! SLAP!!!! get a grip. xD


   
SvaraCitera
orcite

Olycklig:

jobbigt att jag får så starka känslor varje gång jag träffar en tjej

kanske detta är varför du är singel så länge.

sånna där killar är farliga.. inget förhållande material.

Blir kär i en tjej som visat intresse direkt.. blir tsm.. efter nåra veckor nån månad när sex är inte så HYPE längre så inser killen vilken idiot han är och blivit tillsammans med en såååå opassande tjej så det tar slut.. och det skadar tjejen.


   
SvaraCitera

Olycklig:

Vad tycker ni man ska ta sig till? Det är jobbigt att tänka för mycket på det

Skit i alla som skriver "hon är otrogen, därmed inget att ha blabla". Det är i vissa fall sant men i andra fall inte. Det beror ju helt på situationen! Är hon otrogen mot sin pojkvän kan han inte betyda så mkt för henne och hon är antagligen på väg att göra slut med honom. Man är inte otrogen om man verkligen älskar någon. Hon gillar dig säkert mer än en "strulkompis". Strulkompis har man när man är singel. Har man redan en pojkvän och är otrogen måste du betyda en del för henne. Jag var med om nästan exakt samma sak faktiskt så jag talar från egen erfarenhet. Jag ville göra slut me min kille men vågade inte riktigt sen träffa jag denna killen och kunde inte stå emot, sen va d bara att dumpa den andre. Nu blev d dock inget me den nya, för han va trots allt en idiot..

Men min poäng är att du säkert har stor chans att få denna tjej. Men ta det lugnt med att kasta er in i ett förhållande, låt henne komma över sitt gamla först så att hon bara kan fokusera på dig sen.. Lycka till


   
SvaraCitera

Matilda1988:

varför vill man bli tsm med nån som är otrogen


   
SvaraCitera

Olycklig:

Vad tycker ni man ska ta sig till? Det är jobbigt att tänka för mycket på det

tycker att du ska säga till henne att hon får välja mellan dig och den andra killen, ingen idee att håla på så som ni gör nu, det kommer ändå bara gå åt helvete om det blir för seriöst, för mycket sårade människor.

väljer hon inte dig så e det ju bara att gå vidare i livet. och blir du riktigt sur på henne så kan du ju prata me den andra killen och berätta allt, men se till att det finns en bunt me poliser i närheten som kan hjälpa dig när han försöker slå in din skalle.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

varför vill man bli tsm med nån som är otrogen

asså exakt dedär har jag också tänkt på... man måste verkligen tro att man är speciell då eller så bryr man sig inte [crazy]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

För att man slipper fundera över ifall hon är otrogen eller inte. [cool]

haha joo [cool] men så verkar inte vara fallet [rolleyes]


   
SvaraCitera

Olycklig:

tänk om hon gillar mig mer än honom och så

De gör hon nog förmodligen. Menar hon har redan sin pojkvän men hon har inte dig. Frågan är om den känslan kvarstår [cute].

Sedan så ska du inte lyssna så mkt på den där Lily89. Menar självklart är hon trött på sin pojkvän... min poäng och andras för den delen är att du förmodligen inte kan förvänta dig att hon behandlar dig annorlunda när ni får en svår period tillsammans. Och alla är vi oense ibland... men om du vill göra ett försök så ta de lugnt.

För vet att du inte kommer lyssna på rationalitet. Därför ta de lugnt låt henne ta lite initiativ så blir eventuella fallet mildare sen. Även om hon gör det är otrogen med dig, så kan hon tappa respekten för dig för att du också gör det. Försök att vissa lite moral osv så kanske hon kan lita på dig sen också.... [smile]


   
SvaraCitera

Olycklig:

Hon har Pojkvän! Men jag gillar henne väldigt mycket och hon säger att hon saknar mig med =/ Och vi kysstes/strulade och sånt där med.

boyfriend = borefriend.

Att ni har gjort det där tyder på att hon vill mer med dig, jag tycker du ska köra hårt och se hur det går. Ge inte upp än, av att läsa vad du skrivit är det helt uppenbart att hon gillar dig mer än som en vän, och kanske till och med att den där pojkvännen ryker från bilden snart. [y]

Ta det bara lugnt så går det finfint. =)


   
SvaraCitera

Mawns:

hon klarar uppenbarligen inte av att hålla sig till en person

Inte övervägt att det faktiskt kan vara skillnad på olika förhållanden? Gillar verkligen inte det där resonemanget.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Inte övervägt att det faktiskt kan vara skillnad på olika förhållanden? Gillar verkligen inte det där resonemanget.

Klart. Det är skillnad på att vara nykär och att vara fast i ett ruttet förhållande. Men relationer stagnerar, så är det bara! Att vara tillsammans med någon har, hur oromantiskt det än låter, lika mycket med plikt att göra som det har med kärlek att göra.


   
SvaraCitera

Mawns:

Klart. Det är skillnad på att vara nykär och att vara fast i ett ruttet förhållande. Men relationer stagnerar, så är det bara! Att vara tillsammans med någon har, hur oromantiskt det än låter, lika mycket med plikt att göra som det har med kärlek att göra.

Så kan man ju resonera, fast jag håller inte med. Och oavsett vilket så tycker jag inte att man kan säga att en person som är otrogen en gång kommer vara det igen. Om man vet att det är ett upprepat mönster inom flera olika förhålladen så kan man kanske dra slutsatser, men folk gör misstag.


   
SvaraCitera

Mawns:

hon klarar uppenbarligen inte av att hålla sig till en person [party]

Bah, sånt är skitsnack. Var otrogen mot min förra pojkvän, men har uppenbarligen inga problem att vara trogen mot min nuvarande. Alla fungerar inte på samma sätt :p


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera