Aviseringar
Rensa alla

Träna bort lårmuskler?


Ämnesstartare

inte i början av december så klart... hehe.. det är väl lite kort tid.... men mitten/slutet av december typ

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Snälla, är det ingen som vet något sätt?? [cry]


   
SvaraCitera

whatever:

svälta


   
SvaraCitera

whatever:

Snälla, är det ingen som vet något sätt?? [cry]

Jag vet ett [blush]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

hur fan tränar man bort muskler? hahaha


   
SvaraCitera

Om du slutar använda musklerna kommer de krympa. Du kan ju fortfarande träna resten av kroppen och konditionsträna utan att använda just lår- och rövmusklerna så mycket.
Du måste antagligen samtidigt begränsa hur mycket du äter, alltså se till att göra dig av med mer energi än du stoppar in. Om jag vore du skulle jag äta mitt dagsbehov och konditionsträna samtidigt. Du kan ju även äta ett par hundra kalorier under dagsbehovet och träna på det, om det är under en begränsad tid.

Jag skulle redan nu bestämma mig för minimummått på mig själv, eller minimumvikt. Någon gräns är bra att skapa tidigt, gör den helig. 88 cm runt höfterna och kanske 50 cm eller så runt låren tycker jag låter vettigt, eftersom det är ungefär det din agentur begär nu. Låt inte dem eller någon annan flytta dessa mått ännu lägre i framtiden.
Acceptera att modeindustrin förespråkar en kropp hos kvinnor som är underviktig och låt inte deras bild av vad den perfekta kroppen är bli din egen.


   
SvaraCitera

lek rullstolsbunden och gipsa benen så kommer de vara jättesmala om ett tag[cute]


   
SvaraCitera

whatever:

Power Yoga

Hur funkar det? Kan man bara köra det om man är i modeindustrin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattprofeten:

svälta

Ja men tack för hjälpen hörru!!

Floppsen:

Jag vet ett [blush]

Vadå?[smile]

YaBasta:

hur fan tränar man bort muskler? hahaha[/

Jag vet inte. Därför jag frågar kanske?

framtidstron är död:

Acceptera att modeindustrin förespråkar en kropp hos kvinnor som är underviktig och låt inte deras bild av vad den perfekta kroppen är bli din egen.

framtidstron är död:

Acceptera att modeindustrin förespråkar en kropp hos kvinnor som är underviktig och låt inte deras bild av vad den perfekta kroppen är bli din egen.

framtidstron är död:

Acceptera att modeindustrin förespråkar en kropp hos kvinnor som är underviktig och låt inte deras bild av vad den perfekta kroppen är bli din egen.


   
SvaraCitera

whatever:

Vadå?[smile]

Näe jag vet inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Acceptera att modeindustrin förespråkar en kropp hos kvinnor som är underviktig och låt inte deras bild av vad den perfekta kroppen är bli din egen.

För redan mycket av det du säger.. Men problemet är ju att jag har naturligt smala ben bara det att jag har muskler från dansen... Höfterna däremot är inte "rätt mått" för modebranshen, jag är naturligt smal men måste träna för att hålla rätt höftmått, men samtidigt måste jag få bort låren [tired] det är lite moment 22 över det hela men jag vägrar ge upp.......

farbror gugge:

lek rullstolsbunden och gipsa benen så kommer de vara jättesmala om ett tag

Jättebra idé!![n]

Bajwa:

Hur funkar det? Kan man bara köra det om man är i modeindustrin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är som yoga fast mer styrka än annat typ... Finns på gymmet där jag tränar!
Sorry för störda inlägg.......... Skrev från iPhonen och den tyckte inte det var kul med med citat [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Näe jag vet inte

Men [sad]


   
SvaraCitera

whatever:

jag är naturligt smal men måste träna för att hålla rätt höftmått, men samtidigt måste jag få bort låren

Fast om du har för stora höfter och har vältränade ben så antar ajg att du har en stor och redig sätesmuskel också? Det får du ju också bort genom att sluta träna musklerna. Sen kanske du begränsa ditt energiintag också ifall du istället får fett som fyller ut dina höfter och lår när musklerna försvinner.


   
SvaraCitera

whatever:

Men [sad]

[badgrin]


   
SvaraCitera