Aviseringar
Rensa alla

Träna magen till sommarn 😉


Ämnesstartare

Tjääna! 😉

Är en 15 årig kille, väger ca 65-70 och är ca 170 lång. Mitt mål är att få fram magrutorna till sommarn. Söker lite tips på effektivaste övningarna och skulle önska att någon kunde lägga upp nån form av ett träningsschema och hur man ska käka osv. Just nu tränar jag ca 2-3 ggr i veckan hemma. Tränar i 30 mins pass och gör ca 60, situps, 60 armhävningar, 60 crunches, 60 "bicycle maneuver" som jag har hört ska va rätt bra för att träna magen. Tränar även benen med en slags maskin, gör ca 200. Är även ute och springer nån gång i veckan. Jag känner ändå att jag är i hyffsat bra form redan men vill ba få bort det sista fettet. Just nu känns det som att det mesta fettet sitter mitt på magen, runt midjan och på brösten. Har rätt stora bröst så skulle vilja träna dom också. Kan ba säga att gym inte är ett alternativ. Funderar på att börja gymma men jag är helt enkelt för lat ;p så skulle va tacksam för tips jag kan göra hemma, utan så mycket redskap.

Tack på förhand! 😉 /jocke


   
Citera

Du är ganska sent ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jävligt snart där 😉


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Funderar på att börja gymma men jag är helt enkelt för lat

Fail.


   
SvaraCitera

1 du är väldigt sent ute
2 det är redan sommar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå fail? Är du galen pöjk? ;p


   
SvaraCitera

waxxyy95:

;p

"ska du med ner till stranden?" "nej jag vill inte bada i vassen" bara för att man tränat hemma ;pPPPPP;PppppP


   
SvaraCitera

svettsvenne:

"ska du med ner till stranden?" "nej jag vill inte bada i vassen" bara för att man tränat hemma ;pPPPPP;PppppP

[love]


   
SvaraCitera

waxxyy95:

Tack på förhand! 😉 /jocke

Varsågod denna använder jag mig själv av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

1 du är väldigt sent ute
2 det är redan sommar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

ska du med ner till stranden?" "nej jag vill inte bada i vassen" bara för att man tränat hemma ;pPPPPP;PppppP

jag fattar inte? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Varsågod denna använder jag mig själv av.

Tackar 😉 ska kolla in den


   
SvaraCitera

waxxyy95:

jag fattar inte? 😉

okej ;pppppP;PPPpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt bra övningar. De första två veckorna körde jag måndag, onsdag och fredag. Sen körde jag måndag, tisdag, onsdag, fredag och lördag och 16 min istället för 8min. Jag började om direkt när hela var klart. Det var 9 veckor sen jag började, nu ligger jag på 40min, alltså 5 pass efter varandra. Börjar ge grova resultat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

okej ;pppppP;PPPpp

förklara 😉


   
SvaraCitera