Aviseringar
Rensa alla

Träna rumpa och lår?


Ämnesstartare

Okey så här är det: Jag är väldigt smal men vill ha lite "fastare" rumpa och lår. Så vad ska man träna då? Hjälp mig![cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Powerwalking, climbercise, löp, simma, cykla


   
SvaraCitera

Menar du att du vill få lite mer lår och rumpa, eller menar du som du skrivit; Att du bara vill ha fastare? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Powerwalking, climbercise, löp, simma, cykla

Tack! Cyklade mycket när jag var lite yngre men jag får väl börja med det igen då[crazy]


   
SvaraCitera

orka träna sin rumpa[shake]


   
SvaraCitera

hellen:

Tack! Cyklade mycket när jag var lite yngre men jag får väl börja med det igen då[crazy]

yes :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Menar du att du vill få lite mer lår och rumpa, eller menar du som du skrivit; Att du bara vill ha fastare?

Fastare! Mer har jag ingen nytta av![crazy]


   
SvaraCitera

hellen:

Fastare! Mer har jag ingen nytta av!

Har du väl, om du är "väldigt smal". [wink]


   
SvaraCitera

Borde inte längskidor vara bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Har du väl, om du är "väldigt smal".

Haha! Okey! Du har en poäng där men jag tänker ändå inte lyssna på dig för jag vill fortfarande ha fastare röv[blush]

Pickaboo:

Borde inte längskidor vara bra?

Hm... Jo det låter väl rimligt? Åker ju heldre längd än utför så det är ju bra.[bigsmile]


   
SvaraCitera

hellen:

Hm... Jo det låter väl rimligt? Åker ju heldre längd än utför så det är ju bra.[bigsmile]

Dåså, ut i skogen med dig!


   
SvaraCitera

hellen:

Haha! Okey! Du har en poäng där men jag tänker ändå inte lyssna på dig för jag vill fortfarande ha fastare röv

Du kommer få båda delarna. Och det skiter väl jag i. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte din fråga.
1. Menar du att du vill bli smalare? Svar: Det går inte att bestämma sig att där vill jag bränna fett. Utan kroppen kommer att ta fett överallt på kroppen. Men eftersom du säger att du är smal överallt så kommer kroppen att ta fett ifrån rumpa och lår. för att bränna fett finns det många alternativ. T.ex. Cykla, springa, gå alltså allt som är jobbigt. [crazy]

2. Vill du ha en muskulös rumpa/lår? Då måste du träna på gym. Eller ha tillgång till skivstång m.m.


   
SvaraCitera

dra till nåt gym och använd alla deras maskiner som tränar rumpan. Lär finnas flera iaf.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

orka träna sin rumpa[shake]

Det är fan sexigt!:P


   
SvaraCitera