Aviseringar
Rensa alla

träna


Ämnesstartare

asså jag vill ju börja träna o få bort min mage men jag har typ social fobi jag tycker att de e typ skämmigt att träna bland andra folk. vilka maskiner gör så att man får bort fett från sin mage?


   
Citera
reben

man kan inte punktförbränna fett.
man måste inte träna bland folk.


   
SvaraCitera

Danneboi:
asså jag vill ju börja träna o få bort min mage men jag har typ social fobi jag tycker att de e typ skämmigt att träna bland andra folk. 

Alla är fokuserade om sin egna träning, innan bryr sig om dig. 

Danneboi:  vilka maskiner gör så att man får bort fett från sin mage?

Du kan inte punktförbränna fett


   
SvaraCitera

Har du någon kontaktperson eller så? Du har så många frågor som du behöver prata med någon om och här får du kanske inte alltid så bra svar som du skulle behöva. 


   
SvaraCitera

Alltså jag var lite i din sits - ur form och inte sådär jättetaggad på o träna bland massa människor. Jag började träna med några kompisar och det hjälpte enormt då det blir att man pushar varandra mer och faktiskt kommer iväg mer regelbundet än om man försöker ge sig på att gymma själv. 

Men sen är gymkort absolut inget måste, ett bra sätt att få upp konditionen kan ju vara att börja springa regelbundet. Sen finns det många bra övningar du kan göra hemma utan redskap annat än dig själv för o träna lite allt möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Alla är fokuserade om sin egna träning, innan bryr sig om dig. 
Du kan inte punktförbränna fett

reben:
man kan inte punktförbränna fett.
man måste inte träna bland folk.

nej jag menar inre de jag menar att jag inte vill träna bland människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Har du någon kontaktperson eller så? Du har så många frågor som du behöver prata med någon om och här får du kanske inte alltid så bra svar som du skulle behöva. 

har haft men inte längre men de är väl inget fel att skriva här?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Alla är fokuserade om sin egna träning, innan bryr sig om dig. 
Du kan inte punktförbränna fett

men de va inte så jag  menade jag formulerade det fel jag menar att jag inte vill träna bland folk vill träna själv eller med kompisar


   
SvaraCitera

Köp bänk, skivstång och viktplattor från E-bay. Väldigt billigt och bra kvalitet på det jag har köpt 🙂


   
SvaraCitera

Danneboi:

har haft men inte längre men de är väl inget fel att skriva här?:)

nejdå


   
SvaraCitera

vill du bränna fett, ut och prova på att springa/gå eller nåt, du kanske kommer på att de är kul att va ute och gå typ, så kan man gå 30 minuter varje dag typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
vill du bränna fett, ut och prova på att springa/gå eller nåt, du kanske kommer på att de är kul att va ute och gå typ, så kan man gå 30 minuter varje dag typ

aa gör de när jag fyller 18 o skaffat en Iphone o feta hörlurar


   
SvaraCitera

s3ooon!!!!!


   
SvaraCitera

så jävla sjukt om detta är någons troll. seriöst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
så jävla sjukt om detta är någons troll. seriöst. 

min pappa säger att jag inte får köpa nya saker då köper jag dem när jag har fyllt 18 dåå


   
SvaraCitera