Aviseringar
Rensa alla

Träning


Ämnesstartare

Jag gillar att träna men jag orkar inte gå och träna de bara inte blir av att jag går och tränar. Vad borde jag göra för att börja med det igen? Och äta mindre sötsaker?


   
Citera
Ämnesstartare

image_2.jpg
Ser det ut som bra träningsschema? måndagens och tisdagens träning är träning som den idtottsföreningen jag hör till håller är styrke och muskel träning. Borde jag ha fler vilo dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I ditt första inlägg verkar det som du har brist på motivation, vilket kan bero på för höga målsättningar. Så ja, lägg in fler vilodagar, t.ex på fredagarna och söndagarna är mitt tips. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vad är skidning? x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan heter det så!? låter ju efterblivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
haha vad är skidning? x)

Skidåkning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
vafan heter det så!? låter ju efterblivet

Vet inte vad det heter i sverige men i finland heter det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lakebeach:
I ditt första inlägg verkar det som du har brist på motivation, vilket kan bero på för höga målsättningar. Så ja, lägg in fler vilodagar, t.ex på fredagarna och söndagarna är mitt tips. Tumme upp

Ja jag tänkte att om jag vill bli bra i orienteringen så ska jag göra nåt också så jag fick mer motivation av det


   
SvaraCitera

Bara gör det för fa-an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar sätta på musik som taggar mig och sen bara gå iväg

funkar i några veckor, sen tillbax på ruta ett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa att träna något annat, typ språk, konst eller något skoj. Kanske behöver variation. Och... träna inte för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Testa att träna något annat, typ språk, konst eller något skoj. Kanske behöver variation. Och... träna inte för mycket.

Får man bättre kondition av att träna på språk?


   
SvaraCitera
Kudhos

Planera ett konditionsprogram och gör det bara. Gör det till en vana än ett måste. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venlakinuski:

Får man bättre kondition av att träna på språk?

Läste inte ditt andra inlägg :/ Så du vill träna kroppen fysiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Läste inte ditt andra inlägg :/ Så du vill träna kroppen fysiskt...

Ja


   
SvaraCitera