Aviseringar
Rensa alla

Träning


Ämnesstartare

Om man tar en joggingtur på morgonen ska man äta frukost före eller efter man sprungit?


   
Citera

det som känns bäst. sannolikt efteråt.


   
SvaraCitera
Lounge

Beror väl på vad syftet är. Om man ska bränna fett och ha sig så sägs det att det är bättre att jogga på fastande mage. Dock är det nog inte att rekommendera.. iaf inte om man heter Lounge. Jag skulle få blodsockerfall och dö. Men vissa klarar av det. Ät iaf en mättande bra frukost så att du inte svälter dig själv!


   
SvaraCitera
Berit

Ät frukost innan för att få energin och något litet efteråt som en frukt för att inte bryta ned musklerna 


   
SvaraCitera

Ät något litet innan. En banan, kvarg, lite gröt eller något. I alla fall om du ska springa långt. Sen kan du äta en mer rejäl frukost efter löppasset.


   
SvaraCitera

jessijess:
Ät något litet innan. En banan, kvarg, lite gröt eller något. I alla fall om du ska springa långt. Sen kan du äta en mer rejäl frukost efter löppasset.


   
SvaraCitera

jessijess:
Ät något litet innan. En banan, kvarg, lite gröt eller något. I alla fall om du ska springa långt. Sen kan du äta en mer rejäl frukost efter löppasset.


   
SvaraCitera

p1000623_5142ed43e087c361f705b5c9.jpg


   
SvaraCitera

IMG_7520.JPG


   
SvaraCitera

Ehm okej 😀


   
SvaraCitera

har provat att ta en timmes rask promenad före frukost och jag undrar varje gång vart frukosten tar vägen för iaf jag blir hungrig redan minst 1 timme efter så det funkar ju om man ska gå ner i vikt


   
SvaraCitera
Kudhos

på morgonen kan du ta innan frukost. Du har redan energi från sömnen.


   
SvaraCitera

Jag brukar äta efter alternativt äta innan och vänta lite innan jag springer. Om du ska äta innan så ÄT INTE ÄPPLE vad du än gör!!!


   
SvaraCitera