Aviseringar
Rensa alla

Träning..och köttlust..samband:)?


Ämnesstartare

___Gumman__:

övervinna min undervikt.

[zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

min undervikt

??? :S:S:S Du ser fet ut på bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilderna*


   
SvaraCitera

uppskattad bump, humor åt folket! [party]


   
SvaraCitera

___Gumman__:

för att övervinna min undervikt

du är ju inte precis smal ?[tard]
l0lz[censur]

och snälla sluta skriva såhär ;
'' ja...jag vill...äta..kött''

!!!![n]


   
SvaraCitera

NEMO:

du dödar djuren så äckligt och hemskt. du är en dålig människa

Djur är gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

du är ju inte precis smal ?[tard]
l0lz[censur]

Geigerzähler:

??? :S:S:S Du ser fet ut på bilden.

postis_per:

[zzz][zzz][zzz][zzz]

?

Som jag redan har förklarat..så har jag flera lager kläder..på bilderna..det är puffsiga kläder..och dem får mig att se större ut. Sen även att jag har ofördelat fett på kinderna..kan påverka..och att dem är gamla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att reda ut detta:hur mkt väger du och hur lång är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Som jag redan har förklarat..så har jag flera lager kläder..på bilderna..det är puffsiga kläder..och dem får mig att se större ut. Sen även att jag har ofördelat fett på kinderna..kan påverka..och att dem är gamla.

ah förnekelse[zzz]


   
SvaraCitera
B3ll4

men så jävla tjock är hon väl inte [shake][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina....ögon..blöderrrkgjgkjgkkkwööö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

jag får väldiga köttluster

Jag dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

men så jävla tjock är hon väl inte

Jo


   
SvaraCitera

.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​..............................................


   
SvaraCitera

om man kollar på dina bilder ser man att du är tjock!
har du typ 10 lager kläder på andra bilden eller ?


   
SvaraCitera