Aviseringar
Rensa alla

Träning/rökning


Ämnesstartare

i sexan hade jag grym kondition har alltid haft det. 

I

Men sen började dumma jag och börja röka, har gjort det i 5 år nu nästan. Och min kondition är sämst. Jag vill verkligen börja gymma och sluta röka. 
Någon som har tips på hur jag kan sluta röka? 
Och hur jag får orken att gymma,?


   
Citera
Robler

allt sitter väll egentligen i huvudet, enklast är det att bara bestämma sig och hålla sig på det.

A

Har aldrig rökt själv, men de allmänna tipsen är väll nikotintuggummin om du verkligen har svårt att sluta och att INTE DRICKA när det är som värst (första perioden alltså). Risken är stor att du ska "bara feströka" vilket nästan garanterat gör att du aldrig slutar.
För träningen så är väll en träningskompis bästa tipset, då kan man peppa varandra.


   
SvaraCitera

Ersätt rökningen med gymmande!


   
SvaraCitera

mittlivärkaos: Någon som har tips på hur jag kan sluta röka?

bra skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh det var en bra tips!

Robler:
allt sitter väll egentligen i huvudet, enklast är det att bara bestämma sig och hålla sig på det.A
Har aldrig rökt själv, men de allmänna tipsen är väll nikotintuggummin om du verkligen har svårt att sluta och att INTE DRICKA när det är som värst (första perioden alltså). Risken är stor att du ska "bara feströka" vilket nästan garanterat gör att du aldrig slutar.
För träningen så är väll en träningskompis bästa tipset, då kan man peppa varandra.

Åh D


   
SvaraCitera

byt ut cigaretterna mot snus. 


   
SvaraCitera

var e pollen


   
SvaraCitera

Snusa istället o gymma 


   
SvaraCitera
Kudhos

Sluta röka eller snusa eller något sånt.

Träna. Drick proteinpulver. Bli stor. 


   
SvaraCitera