Aviseringar
Rensa alla

Träningsschema till 15 åring!


Ämnesstartare

Tjena UM!

Någon som kan hjälpa mig med att lägga upp ett styrkeschema ?
är 15 år (nyss fyllt) , vill ej gå på gym och spelar fotboll.

vill bli starkare och samtidigt biffigare.

e 170 cm o 60 kg.

Kan träna runt 3 dagar i veckan och vill ha övningar som jag kan göra med hantlar =)

snälla hjälp mig någon att lägga upp ett bra schema med bra basövningar [smile]


   
Citera

träning ger aiiiiiiiiiiiiiiiiiids


   
SvaraCitera

hejkattunge:

träning ger aiiiiiiiiiiiiiiiiiids

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Gröt, gröt, gröt...sen lite mera Gröt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Gröt, gröt, gröt...sen lite mera Gröt

jaja äter havregrynsgröt med bajsäppelmos till frukost , fan lite seriösa svar nu


   
SvaraCitera

ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzUMBA!
Har fan träningsvärk efter det.


   
SvaraCitera

asså du är normal.. det är bara och vänta. du spelar ju fotboll och snart när du blir lite äldre så kommer du börja med fyspass och styrkepass så då lär du nog bli biffigare.. men tills dess är det bara och köra på som vanligt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

fotboll

men nee skit i allt annat jag gör ! ge mig ett grymt tträningsschema!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hur svårt kan det vara? Armhävningar + bicep curls en dag, och en annan dag kör du rygglyft och situps. Den 3:e dagen kan du träna axlar med dina hantlar. Use your imagination [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte gym liksom?


   
SvaraCitera

alex11:

men nee skit i allt annat jag gör ! ge mig ett grymt tträningsschema

nehh orka [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Ja hur svårt

Armhävningar + bicep curls en dag , så jag ska bara pumpa armhävningar o bicepscurl ett pass?

ingen mage , triceps , ben ?


   
SvaraCitera

alex11:

fan lite seriösa svar nu

Men köp lite prylar från TV-Shop då, där finns ju massor med förslag till just lata fånar som du själv! Eller skjut in lite anabola i musklerna, sen är det ju bara till o runka utav bara helvete så blir du "biffig" [rolleyes]


   
SvaraCitera

alex11:

Armhävningar + bicep curls en dag , så jag ska bara pumpa armhävningar o bicepscurl ett pass?

ingen mage , triceps , ben

Du vet väl fan bäst själv vad du behöver. Lata jävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

Armhävningar + bicep curls en dag , så jag ska bara pumpa armhävningar o bicepscurl ett pass?

Precis. Jag brukar bara fokusera på 2 muskler per träningspass i en timme, t.ex triceps och bröst. Träna hårt, man ska få träningsverk dagen efter! Viktigt att inte träna samma muskler för ofta heller, utan vänta 3-4 dagar innan du kör igen. Under den tiden du vilar dom musklerna kan du ju köra andra muskler, t.ex mage, rygg, eller ben.


   
SvaraCitera