Aviseringar
Rensa alla

Tragisk


Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

den senaste tiden har det varit kokain, och då menare jag inte i små mängder, jag känner/kände källan.

Dyrt?! [chocked]
Lycka till i alla fall.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Nja, jag vet intre, jag har aldrig testat psykadelia av den anledningen att jag inte tror att mitt psyke skulle palla.

Ok, det är kanske ett klokt beslut. Om det nu inte är så att det är det som är lösningen du letar efter. Svårt att veta.


   
SvaraCitera

Döden:

Tydligen inte enligt många som använder dom?

Sen är dom ju helt körda i skallen så.


   
SvaraCitera

Blodsband:

Precis. Jävligt illa att dricka varje helg också. 😛

[blush][blush]

OnT: Eh ja, lycka till. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Blodsband:

Sen är dom ju helt körda i skallen så.

Fin logik. "Dom har andra åsikter, då är dom blåsta".

Även du skulle uppleva det positivt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massor av lycka till-sparkar grabben![y]


   
SvaraCitera

Döden:

Även du skulle uppleva det positivt..

Nej då dom inte ger någonting. Att bli sinnesförvirrad är knappast något positivt.


   
SvaraCitera

Blodsband:

Nej då dom inte ger någonting. Att bli sinnesförvirrad är knappast något positivt.

Inte? Om du tar någonting som gör att du känner dig dunderlycklig, så får du ut någonting positivt, sen att du samtidigt tänker "de här var inte nyttigt för hjärnan" spelar ingen roll, droger kan vara både på gott och ont. Man tar inte droger för att man mår så dåligt av dom precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Nej då dom inte ger någonting. Att bli sinnesförvirrad är knappast något positivt.

äter du någonsin låt säga.. godis?


   
SvaraCitera

Jag känner med dig och jag hoppas verkligen du klarar dig ur det. Jag har flera gånger tänkt sluta med allt jag håller på med, eftersom jag länge har känt att jag tar precis vad som helst bara för att få ett rus - och det är ju, som bekant, inte ett särskilt hållbart levnadssätt.


   
SvaraCitera

kaninteändras:

äter du någonsin låt säga.. godis?

Uhm, det har hänt typ 1-2 gånger i år. Vadå då? Lite socker kan inte jämnföras med amfetamin eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döden:

Får väl ta och önska ett lycka till :).

Tack 🙂

Scott Loveshot:

Dyrt?!
Lycka till i alla fall.

Inte nödvändigtvis så satans dyrt, inte för att jag har allt för mycket pengar men när det kommer till droger i min (gamla) krets så har pengar aldrig varit ett problem.

Infraröd:

Svårt att veta.

Ja det är ju det, och ibland är ovetskap kanske bra...

Renbergs slavinna:

Eh ja, lycka till.

Tack!

kaninteändras:

massor av lycka till-sparkar grabben!

Tack! [smile]

Libertad:

ftersom jag länge har känt att jag tar precis vad som helst bara för att få ett rus

Precis så jag kände med, bara för att få ett rus och då kan man ju faktiskt dra slutsatsen att det är inte något rus man vill komma åt utan snarare ett sätt att fly på, så jag hade tänkt å ta tag i de verkliga problemen, vilka det nu är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Uhm, det har hänt typ 1-2 gånger i år. Vadå då? Lite socker kan inte jämnföras med amfetamin eller liknande.

nämen tänkte bara att det är något du njuter av för stunden men som egentligen inte ger något, helt onödigt.
men det funkade ju inte eftersom du inte verkar gilla godis [smile]


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Precis så jag kände med, bara för att få ett rus och då kan man ju faktiskt dra slutsatsen att det är inte något rus man vill komma åt utan snarare ett sätt att fly på, så jag hade tänkt å ta tag i de verkliga problemen, vilka det nu är...

Eller hur. Jag funderar faktiskt på att bli helnykter jag med (alltså även avstå helt från nikotin och alkohol). Har tänkt rätt hårt på det.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Precis så jag kände med, bara för att få ett rus och då kan man ju faktiskt dra slutsatsen att det är inte något rus man vill komma åt utan snarare ett sätt att fly på, så jag hade tänkt å ta tag i de verkliga problemen, vilka det nu är...

Aj aj..


   
SvaraCitera